Ratekoulutus Oy

Ajankohtaiset valmennukset sinun tarpeisiisi

Ratekoulutus on suomalainen koulutusalan yritys, joka tarjoaa laadukkaita valmennuksia kohdennettuihin tarpeisiin. Valikoimissamme on sekä omia että yhteistyökumppaniemme kursseja ja webinaareja.

Tarjoamme koulutusta eri toimialojen johdolle, esihenkilöille ja asiantuntijoille. Löydät meiltä kiinnostavimmat koulutukset osaamisesi ylläpitoon ja päivittämiseen, tarpeen mukaan myös räätälöitynä ja yrityskohtaisina:

• Johtaminen ja esihenkilötyö

• HR ja henkilöstöhallinto

• Markkinointi ja viestintä

• IT ja tietotekniikka

• Liiketoiminnan kehittäminen

• Itsensä kehittäminen

• Tiimityö

• Juridiikka, sopimukset ja lakitieto

• Projektinhallinta

• Työhyvinvointi

• Viestintä ja vuorovaikutus

• Myynti

• Turvallisuus ja ympäristö

• Innovaatiot ja tuotekehitys

• Laadunvarmistus

• Lean ja ketterät menetelmät

• Taloushallinto ja verotus

• Rakentaminen

Tuhansia koulutuksia – Ratekoulutuksella on alallaan mittava kokemus

Ratekoulutus aloitti toimintansa vuonna 2000, aluksi osana insinööri- ja markkinointitoimisto Rate International Oy:tä. Vuonna 2007 Ratekoulutus eriytyi omaksi yhtiökseen. Näiden vuosien aikana olemme järjestäneet ja markkinoineet jo useita tuhansia koulutuksia.

Yhteistyötä sinun hyväksesi
Teemme tiivistä yhteistyötä koulutusalan parhaiden toimijoiden kanssa. Näin voimme tarjota asiakkaillemme mahdollisimman kattavan ja ajantasaisen valikoiman eri aihepiirien koulutuksia. Yhteistyökumppaneitamme ovat mm..

Ratekoulutuksen yhteistyökumppaneita