12 keinoa sujuvaan vuorovaikutukseen™ (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

12 keinoa sujuvaan vuorovaikutukseen™ (webinaari)

09.02.2017, Webinaari , Webinaari 17 tammikuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Sain uusia ideoita asioiden parantamiseksi. Ulosanti erittäin hyvä ja kiva päivä kaikkiaan. Tuli ajatuksia paljon.

Ei niinkään se, mitä kulloinkin on tarkoitus sanoa, vaan se, miten se kulloinkin kannattaa sanoa. Kaiken lähtökohtana on oma ajattelu ja motto: ”Kannattaa ajatella, miten kannattaa ajatella”.

Tuntuuko sinusta,

• ettet aina saa viestiäsi perille?
    • että ideoiden ja ajatusten myyminen muille on haasteellista?
    • että kaipaat eväitä haasteellisten vuorovaikutustilanteiden hoitamiseen?
    • että et aina tiedä, miten hoitaa jokin vuorovaikutustilanne?

Webinaarin avulla saat 12 käytännönläheistä keinoa erilaisten vuorovaikutustilanteiden sujuvampaan hoitamiseen niin työssä, kotona kuin harrastuksissakin.

Kun haluat ”hanskata” paremmin erilaisia vuorovaikutustilanteita ja saada lisää sujuvuutta omaan viestintääsi, on tämä webinaari sinulle!

Kenelle

Kaikille arkipäivän ahertajille niin myynnissä, asiakaspalvelussa, asiantuntijatehtävissä kuin esimiestehtävissä toimiville.

Kouluttaja

Erica Selin on pitkän linjan yritys- ja muutosvalmentaja. Erica kertoo:

”Pienikin muutos omassa toiminnassa riittää.  Fysiikasta tiedetään, että kun pienestä lammesta jäätyy 4%, jäätyy koko lampi. Kun siis tunnistat oman 4% vipuvoimerica-selin-229x300aisimmat osa-alueet ja kehität niitä, saat nopeasti uutta potkua vuorovaikutustilanteisiin – pysyvästi.”

Erica on toimitusjohtaja, yrittäjä, prosessikonsultti, NLP Trainer, Social Panorama Consultant ja harrastajanäyttelijä. Erica on perehtynyt ratkaisukeskeiseen ja arvostavaan vuorovaikutukseen ja hän on sparrannut ja valmentanut 30 vuotta monen alan johtajia, esimiehiä, tiimin vetäjiä ja avainhenkilöitä eri puolella Suomea.

Erica on kirjoittanut ja julkaissut useita kirjoja ja äänikirjoja esimiehille ja myyjille sekä muille asiakastyötä tekeville, joiden henkilökohtaiset vuorovaikutustaidot ovat keskeisessä asemassa. Lisäksi hän on tehnyt erilaisia e-oppaita yritystoiminnan kehittämiseen ja kirjoittanut artikkeleita ja artikkelisarjoja eri talousalan lehtiin. Erica on myös ollut kehittämässä 4% Taktiikalla™ – työpajasarjaa yritystoiminnan vipuvoimaisimpien osa-alueiden tunnistamiseksi ja käyttöön ottamiseksi.

Miksi 12 keinoa sujuvaan vuorovaikutukseen -webinaari?

Kun tiedät, miten sinun kulloinkin kannattaa ajatella, löydät aina oikean näkökulman erilaisiin vuorovaikutustilanteisiin – myös yllättävissä ja haasteellisissa tilanteissa. Saat näin luotua itsellesi hyvän henkisen tilan, jolloin erilaiset vuorovaikutustilanteet sujuvat entistä paremmin.

Kun tunnistat, miten ihmiset ovat erilaisia, osaat aina valita oikean lähestymistavan heidän kohtaamiseensa ja löydät myös helpommin väylän heidän sisäiseen maailmaansa. Näin saat luotua hyvän yhteisymmärryksen ja luottamuksen ilmapiirin, joka helpottaa myös yllättävien ja haasteellisten tilanteiden hoitamista käytännössä.

Kun osaat hyödyntää ennen mainittuja asioita käytännössä, on sinulla aina tarvittava henkinen työkalupakki mukanasi. Näillä 12 käytännön keinolla saat uutta sujuvuutta omiin vuorovaikutustilanteisiin.

Minä Vuorovaikuttajana Oy

• onko Minä Oy kunnossa?
    • kannustavatko vai rajoittavatko omat ennakkoasenteet, arvot ja ajatukset?
    • miten minun kannattaa ajatella?
    • 4 keinoa oman ajattelun kehittämiseen

Mitä minun on hyvä ymmärtää muista vuorovaikutustilanteissa?

• ihmiset ovat erilaisia ja toimivat eri lailla
    • miten tunnistaa erilaisia toimintatyylejä?
    • miten voin hyödyntää ihmisten erilaisuutta käytännön vuorovaikutustilanteissa?
    • 4 keinoa erilaisuuden tunnistamiseen

Hyvä vuorovaikutus on erilaisten tilanteiden hallintaa

• kysyminen, kuunteleminen ja aito läsnäolo
    • sanojen merkitys ja käyttö
    • miten kohdata toinen ihminen käytännössä?
    • 4 keinoa oman toiminnan kehittämiseen

Koulutuksen hinta: 12 keinoa – kokonaisuus 177 € (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin, koulutusmateriaalin ja tallenteen.

Aika ja paikka: 9.2.2017 klo 13 – 14.30 (voit katsoa myös tallenteena, sieltä ja silloin, kun sinulle sopii)

BONUS: Webinaarihinta sisältää:

Pienimuotoisen pohdiskelutehtävän noin viikkoa ennen webinaaria. Pohdiskelutehtävän tarkoituksena on auttaa sinua virittäytymään webinaarin aihepiiriin.

Vuorovaikuttajan henkinen työkalupakki – e-Oppaan webinaarin jälkeen

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.