Asiakaskokemus kilpailueduksi (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaskokemus kilpailueduksi (webinaari)

14.02.2017, Webinaari , Webinaari 16 tammikuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Hyvä kokonaisuus"

• "Todella hyödyllinen. Uusia näkökulmia asiakkuuden hallintaan ja kehittämiseen"

• "Paljon kehittämisideoita omaan työhön"

Kokonaisvaltaisilla asiakaspoluilla erottuvuuteen

Tässä 1,5 h tiiviissä ja kätevässä webinaarissa opit

• Mitä asiakaspolkukartoitus käytännössä tarkoittaa ja miksi se on tärkeää
    • Miten pystyt vaikuttamaan polun asiakaslähtöisyyteen
    • Mitä tarkoittaa, kun asiakas on kaiken toiminnan ytimessä

Yritys joka hallinnoi kokonaisia polkuja ja niiden sujuvuutta, pystyy saamaan poluista yhä keskeisempiä asiakkaan brandikokemukselle ja kilpailuedun vahvistamiselle

Kenelle

Webinaari sopii päälliköille sekä vaikuttajille, jotka ovat vastuussa asiakaskokemuksen kehittämisestä tai ovat mukana sen kehittämisessä ja etsivät käytännönläheistä, kontrolloitavaa ja sitouttavaa toimintatapaa organisaatiossa hyödynnettäväksi.

Webinaarin tavoitteena on avata asiakaspolkua erinomaisten asiakaskokemusten tuottamisessa. Asiakaspolut ovat avaintyökalu yrityksen kokonaisvaltaisen asiakaskokemuksen kehittämisessä ja asiakkaan tuomisessa aidosti yrityksen toiminnan keskiöön.

Kouluttajamarketta-rusikarlsson-289x300

Kouluttajana toimii Marketta Rusi-Karlsson, KTM, MBA, toimitusjohtaja, sparraaja, Netgain Oy.

Monipuolisena ja innostavana kouluttajana Marketta yhdistää tiedon ja käytännön helposti omaksuttavaksi kokonaisuudeksi.

Vahva aikaisempi kokemus yritysmaailmassa asiakaslähtöisten toimintojen kehittäjänä ja johtajana markkinoinnin,viestinnän ja asiakkuuksien rajapinnassa sekä omassa yrityksessä asiakaskokemuksen johtamisen ja kehittämisen valmentajana ja konsulttina tarjoavat koulutuksiin monipuolisen sisällön.

Merkittävimmät tekijät erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseen

Asiakaspolut ja asiakaspolkukartat asiakaskokemuksen kehittämisessä ja johtamisessa

• miten asiakaspolut muodostuvat ja mikä on asiakaspolkukartta
    • asiakaspolun suunnittelu ja visualisointi
    • polun vaiheet ja kohtaamispisteet – polun sujuvuus
    • asiakasymmärrys polun eri vaiheissa
    • suunnittelun organisointi, polun optimointi
    • avaintoimenpiteiden ja vastuiden tunnistaminen ja määrittely
    • polut organisaation jatkuvasti kehittyvinä työkaluina asiakaslähtöisen toiminnan toteutumisessa’

Aikaa kysymyksille

Aika ja paikka: 14.2.2017  klo 13 – 14.30 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena, siellä ja silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 177 € (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaarin, koulutusmateriaalin ja tallenteen

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.