Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaskokemus menestyksen ytimessä (1 pv)

Tänä päivänä asiakaskokemus ratkaisee yrityksen menestyksen. Siksi moni yritys on priorisoinut sen strategiseksi kehitysalueeksi. Monikanavaisessa toimintaympäristössä asiakaskokemus ei saa olla sattuman kauppaa, vaan sitä on johdettava systemaattisesti läpi koko organisaation.

Koulutuksen tavoite:
• Lisätä ymmärrystä asiakaskokemuksen merkityksestä yrityksen menestystekijänä monikanavaisessa liiketoiminnassa.
• Tarjota asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä työkaluja, käytäntöjä ja esimerkkejä.
• Auttaa hahmottamaan digitaalisten kanavien rooli asiakaskokemuksen muodostumisessa.
• Antaa eväitä viedä asiakaskeskeiset strategiat käytännön toimiksi.

Kenelle?
Henkilöille, jotka työstävät asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyviä käytäntöjä yrityksissä: liiketoiminnan kehittäjät sekä myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset.

Asiantuntijat:
Kouluttajina ovat Johanna Vesterinen, joka toimii asiakaskokemusten kehittämisen kouluttajana ja asiantuntijana sekä Marko Filenius, jolla on lähes 20 vuoden kokemus sähköisen liiketoiminnan parista. Tällä hetkellä Marko toimii osakkaana digitaaliseen markkinointiin ja sosiaaliseen mediaan erikoistuvassa FlowHouse Oy:ssä.


OHJELMA 28.09.2016, klo 9–16

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi  

09.00 Mistä asiakaskokemus muodostuu?
o Kymmenen asiaa asiakaskokemuksesta

Missä asiakaskokemus muodostuu?
o Kohtaamiset kaikissa kanavissa
o Asiakaspolku – miten yritys sen luo ja miten asiakas sitä kulkee
o Oman yrityksen asiakaspolun määrittely – työkalu käyttöön

10.15 Tauko  

10.30 Miten toimii asiakaskeskeinen organisaatio?
o Asiakaskeskeisen yrityskulttuurin perusta
o Viiden askeleen malli asiakaskokemuksen johtamiseen
o Asiakkaan kuuntelun menetelmät – mitä tietoa kerätään ja miten?
o Tiedon käsittely ja hyödyntäminen liiketoiminnan kehittämisessä

12.00 Lounas  

12.45 Digitaalinen liiketoiminta ja monikanavaisuus
o Digitaalinen asiakaskokemus – mistä ja missä se muodostuu?
o Asiakaskokemuksen vaikutus liiketoiminnan menestykseen
o Onnistumisia ja sudenkuoppia

14.00 Kahvitauko  

14.20 Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen
o Mittaamisella parempiin tuloksiin – työkaluja, menetelmiä ja esimerkkejä

Teoriasta käytännön toimiin – digitaalisen asiakaskokemuksen johtaminen
o Strategiasta käytäntöön monikanavais

16.00 Koulutuspäivä päättyy

———————————-

Koulutuspaikka:
Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Aika:
ke 28.09.2016, kello 9–16

Hinta:
Koulutuspäivän hinta on 650 eur + alv 24 %.
Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.