Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu! (1 pv)

Asiakkaat ovat digitaalisen murroksen myötä odotuksissaan valveutuneempia ja myös vaativampia. Koska asiakaskokemus on subjektiivinen, hyvää asiakaskokemusta on mahdotonta taata. Voimme kuitenkin pyrkiä varmistamaan, että asiakkaan kokemukset ovat pääsääntöisesti positiivisia.

Koulutuksessa kirkastuu hyvän asiakaskokemuksen merkitys yrityksen strategisena kilpailutekijänä. Keskustelut ja caset auttavat ymmärtämään mistä hyvä asiakaskokemus rakentuu, miten toteutat hyvää asiakasdialogia ja miten kehität ja mittaat asiakaskokemusta.

Ohjelmassa muun muassa:
– Asiakaskokemuksen merkitys asiakkuuksien johtamisessa
– Asiakkaan kokemuspolun suunnittelu
– Asiakaskokemus perinteisessä ja sähköisessä asiakaspalvelukanavassa
– Oman organisaation osallistaminen asiakaskokemuksen luomiseen
Case SN4/Bisnode Finland Oy: Asiakaskokemuksen mittaaminen
Case Medilaser: Asiakaskokemuksen kehittäminen

Menestyksen ja kannattavan liiketoiminnan takana on usein hyvä asiakaskokemus, josta on noussut keskeinen yritysten toimintaa ohjaava tekijä. Johda yritystoimintaa asiakkuuksien kautta, aseta asiakas toiminnan keskiöön. Varmista, että oman liiketoimintasi lähtökohtana on aina asiakas ja tämän tarpeet.

Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu -koulutuksen hyödyt:
– päivän jälkeen tiedät, mistä rakentuu hyvä asiakaskokemus
– saat vinkkejä asiakkaan kokemuspolun suunnitteluun
– kuulet, miten toteutat hyvää asiakasdialogia
– kuulet, miten osallistat oman organisaation asiakaskokemuksen luomiseen
– kuulet, miten mitataan asiakaskokemusta.

Tervetuloa koulutukseen!

Asiantuntijana:
Mikko Mäntynevä
, MCS-Management Consulting Services Oy


Ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu

9.00 Asiakaskokemus – pysyvä kilpailuetu!
– Asiakaskokemuksen merkitys asiakkuuksien johtamisessa
– Asiakaskokemuksen tahtotilan kirjastaminen – mitä, miten, missä kanavassa
– Asiakkaan kokemuspolun suunnittelu
– Asiakaskokemus perinteisessä ja sähköisessä asiakaspalvelukanavassa
– Asiakasdialogin toteuttaminen
– Oman organisaation osallistaminen asiakaskokemuksen luomiseen
– Miten mittaat asiakaskokemusta
– Asiakaskokemuksen systemaattinen parantaminen

Asiakaskokemuksen mittaaminen, Case SN4 /Bisnode Finland Oy
– Miten asiakaskokemuksesta saadaan strateginen mittari ja kilpailuedun lähde?
– Miten asiakaskokemusta mitataan ja kehitetään ylimmästä johdosta asiakasrajapintaan?
– Tiedon analysointi ja toiminnan kehittäminen asiakkaan näkökulmasta?

Marja Kortelainen, Sales Manager, SN4 /Bisnode Finland Oy

Asiakaskokemuksen kehittäminen, Case Medilaser

Millainen on Medilaserin näköinen asiakaskokemus:
– kuinka rakennamme silmäleikkauksesta kokemuksen, jota asiakkaamme ovat valmiit suosittelemaan vertaisryhmilleen.
Mitä tarkoittaa yksilöllinen palvelu terveydenhuollossa?
Silmäkirurgiassa ei voi improvisoida, vaan lääketieteellisen laadun tulee olla vakio.
Yksilöllisyys voi toteutua vain asiakaskokemuksen kautta.

Tiia Rosenlund, kehittämispäällikkö, Medilaser

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.15 Lounas klo 12.00–12.45
—————————-

Koulutuspaikka:
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
05.09.2017

Hinta:
Jäsenetuhinta 455 eur
+ alv
Normaalihinta 655 eur + alv
Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.