Asiantuntijan askelmerkit työelämän estradeilla (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Asiantuntijan askelmerkit työelämän estradeilla (1 pv)

21.09.2017, Meeting Park Campus, Helsinki Forum Kukontori, Yrjönkatu 29 C, Helsinki 18 syyskuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi , Viestintä

Esiintyminen – Vaikuta vapautuneena työelämän esiintymistilanteissa

”Mihin ne kädet laitetaan?”

Esiintyminen on helppoa, jos tietää miten työelämän estradilla kannattaa toimia.

Suomessa on helppoa olla erinomainen esiintyjä, vaikuttava puhuja, sillä edukseen voi erottautua, kun ei lue kuulijoille omia esitysmateriaalejaan.

Esiintymisen ja vaikuttamisen kyky on merkittävä osa ammattitaitoa.

Suhtautuminen esiintymistilanteisiin vaikuttaa ihmisen kokonaishyvinvointiin ja työelämässä menestymiseen. Esiintymistaitojen karttuessa pääsee sinuiksi myös esiintymisjännityksen kanssa. Osaamisen kehittyminen parantaa minäkuvaa ja kohottaa itsetuntoa, joten itsevarmuus erilaisissa työelämän haasteellisissa tilanteissa kasvaa.

Haluatko tietää ja oppia uusia helppoja konsteja, askelmerkkejä, jotka vahvistavat sinua esiintymistilanteissa ja luovat sinusta vaikuttavan asiantuntijan ja viestijän?

Mitä saat

• Opit vaikuttavan esiintymisen arkiset askelmerkit käytännössä, tekemällä – ei vain teoriassa.
  • Miten varmistetaan erinomainen ensivaikutelma ja miksi se on tärkeää?
  • Miten voit tehostaa sanatonta viestintää ja kehonkieltäsi tavoitteiden mukaisesti?
  • Miten rakennat intensiivisen vuorovaikutuksen kuulijoidesi kanssa?
  • Kuinka saat ääneesi tehoa, viestiisi voimaa ja sanomaasi tunnetta?
  • Miten muutat esiintymisjännityksen nautinnoksi – esiintyminen voi olla huikeaa extreme-urheilua firman piikkiin!
  • Kuinka toimitaan vaativissa esiintymistilanteissa.
  • Ammattilaisen henkilökohtaiset kehittävät ja kannustavat palautteet harjoittelua varten.

Kenelle

Valmennus on tarpeellinen ja suositeltu esiintymiskokemuksesta riippumatta suomalaisille asiantuntijoille, myyntitehtävissä sekä esimiesasemassa oleville.

Niina Sainius, kouluttaja; esiintyminen, vaikuttaminen, kehonkieli Kouluttaja

Vaikuttamiseen, sanattomaan viestintään ja kehonkieleen erikoistunut esiintymisvalmentaja Niina Sainius on valmentanut 15 vuoden aikana yli 25 000 asiantuntijaa sadoista eri organisaatioista.

Sainiuksen iloinen, käytännönläheinen ja yksilökeskeinen valmennustapa kohottaa osallistujien itsetuntoa ja lisää onnistumisen kokemuksia.

Miten

Valmennuksessa opit kouluttajan hyvien vinkkien, keskustelujen sekä tekemisen, eli oman kokemuksen kautta – hauskasti ja rennosti.

Ohjelmassa on vapaaehtoiset, videoitavat esiintymisharjoitukset yksilöllisellä kohottavalla ja kehittävällä palautteella. Harjoittelemme sanattoman viestinnän tehokeinoja sekä aktivoimme kehonkieltäsi. Päivän työelämälähtöiset harjoitukset muuttavat tapaasi toimia erilaisissa esiintymistilanteissa.

Ennen koulutusta lähetämme ilmoittautuneille ennakkokyselyn ja valmistautumisohjeet sekä ennakkotehtävän.

Päivän aikana harjoiteltujen askelmerkkien ansiosta esiintymisvarmuutesi ja viestintäsi teho kasvaa välittömästi ja voit hyödyntää oppeja työelämän käytännön tilanteissa heti.

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi
9.00 Koulutus alkaa

Mistä vaikuttaminen alkaa?

• Ensivaikutelma

Asiantuntijan ensimmäiset askelmerkit esiintymistilanteisiin.

10.30 Tauko

Sanattoman viestinnän salaisuudet ja kehonkielen tehokeinot

• Pari- ja pienryhmäharjoituksia

11.30 – 12.15 Lounas

Vaikuttamisen tekniikat erilaisilla työelämän estradeilla

• Videoitavat esiintymisharjoitukset
  • Yksilölliset kehittävät ja mieltä kohottavat palautteet

14.00 Iltapäiväkahvi

Jännittämisestä sisuuntumiseen

• Valmistautuminen

Harmaavarpusesta undulaatiksi – vaikuta kuten haluat!

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Business Meeting Park Campus, Yrjönkatu 23 B, Helsinki

Ajankohta: 21.9.2017

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 eur/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.