B2B-myynnin tehopäivä (1 pv)
Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

B2B-myynnin tehopäivä (1 pv)

14.02.2017, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki Ruoholahdenranta 3, Helsinki 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Asiakkaan sekä asiakasymmärryksen kerryttämisen tulisi olla myyjän sekä yrityksen toiminnan keskiössä. Ymmärtämällä mihin tarpeeseen asiakas tuotteesi tai palvelusi hankkii, auttaa myyjää löytämään asiakasta kiinnostavan tulokulman keskusteluun.

Arvon synnyttäminen on mahdollista vasta kun ymmärrämme mitä kullekin asiakkaalle arvo tarkoittaa. Kyseessä on liikkuva maali ja myyjän tulee liikkua mukana. Koulutuspäivä purkaa arvon myynnin helposti käsitettäviin ja toteutettaviin osiin.

Vuorovaikutteinen ja innostava B2B-myynnin tehopäivä antaa sinulle työvälineet asiakkaalle ehdotettavan arvon hahmottamiseen, siitä keskusteluun ja myyntiin tuloksellisesti.

Asiantuntija:
Kouluttajana toimii Kalle Reunanen, jolla on pitkä kokemus vaativan arvon myynnin toteuttamisesta ja johtamisesta kansainvälisissä yrityksissä. Kalle on konsultoinut satoja B2B-yrityksiä arvon myynnin ja sen johtamisen saralla.

OHJELMA klo 09.00–16.00

Päivän aikana käsittelemme mm. seuraavia kysymyksiä ja aiheita:
• Strategia ja myynti, miksi strategialla on väliä?
• Arvon käsite, mitä asiakkaasi haluaa?
• Työkaluja asiakasarvon kartoittamiseen
• Miten asiakas ostaa ja miten se vaikuttaa myyntiin?
• Miten varmistaa, että myyt sitä mitä asiakas on ostamassa?
• Hyvän asiakassuhteen kulmakivet
• Luottamuksen merkitys myynnissä
• Arvon luonti ja kasvatus
• Kysymykset myynnissä
• Aktiivinen kuuntelu
• Myyntitapaamisen valmistelu ja toteutus
• Hyvä tarjous ja kaupan voittaminen

Kattava koulutusmateriaali
Osallistujat saavat mukaansa kattavan arvon myynnin tukimateriaalin, jota täydennämme omilla ajatuksilla päivän edetessä. Materiaali toimii mainiona työkaluna myös koulutuksen jälkeen myynnin arjessa.

Koulutuspaikka ja -aika:
ti 14.02.2017 klo 09.00-16.00, Radisson Blu Seaside Hotel (Ruoholahdenranta 3), Helsinki

Koulutuspäivän hinta on 650 eur + alv 24 %.
Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.