Blogi tai verkkosivut WordPressillä – helposti (1 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Blogi tai verkkosivut WordPressillä – helposti (1 pv)

10.06.2016, , 21 maaliskuun, 2016 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Julkaise maailman suosituimmalla julkaisualustalla sisältöä, joka tuo tuloksia.

Kurssilla opit WordPressin peruskäytön ja tärkeimmät verkkojulkaisutekniikat. Opit luomaan sivuja ja blogikirjoituksia, kuvittamaan ja käyttämään mediaa, rakentamaan käyttäjäystävällisen navigoinnin sekä muokkaamaan sivustosi ulkoasua ja toimintoja. Lisäksi saat paljon hyödyllisiä käytännön vinkkejä verkkokirjoittamiseen ja -kuvittamiseen. Kurssi sopii aloittelijalle.

Kurssilla opit:
• Luomaan sivuja ja blogikirjoituksia
• Muokkaamaan tekstisi verkkoon sopiviksi (luettavuus, silmäiltävyys, linkitys, hakukonenäkyvyys)
• Käyttämään mediakirjastoa ja kuvittamaan tehokkaasti
• Julkaisemaan rikasta mediaa: kuvagalleriat, some- ja videoupotukset
• Rakentamaan käyttäjäystävällisen navigoinnin
• Järjestämään sisältöä fiksusti (kategoriat & tunnisteet)
• Muokkaamaan sivustosi ulkoasua ja toimintoja (vimpaimet)
• Saamaan näkyvyyttä sivuillesi sosiaalisen median ja hakukoneiden kautta.

Kurssin kohderyhmä
Kurssi on suunnattu erityisesti aloittaville verkkojulkaisijoille, jotka haluavat luoda itselleen blogin tai verkkosivuston sekä kasvattaa omaa verkkonäkyvyyttään.

Kurssin esitietovaatimukset
Osallistumiseen ei vaadita aikaisempaa WordPress tai web-osaamista, normaali tietokoneenkäyttötaito riittää.

Kurssin sisällöstä ja kouluttajasta
Kurssin kouluttaja, Ilkka Olander, on Suomen kokeneimpia WordPress-kouluttajia ja vetänyt koulutuksia vuodesta 2010. Hänen lähestymistapansa web-suunnitteluun on käytännönläheinen, ei tekninen. Etusijalla ovat sivuston käytettävyys, sisältö ja design. Olennaista on tuntea verkkojulkaisemisen apuvälineet ja tehokkaat työtavat, joiden avulla ideansa saa toteutettua verkossa tuloksellisesti. Ilkka on sosiaalisen median, verkkojulkaisemisen ja visuaalisen suunnittelun sekä verkossa vaikuttamisen edelläkävijä asiantuntija.

08.30 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Koulutus alkaa

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 08.30, klo 14.00 ja lounas noin klo 11.30–12.30.

Corellia Helsinki Oy Vilhonkatu 5a, 2 krs, Helsinki

Aika:
10.06.2016

590 eur
+ alv. Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut.

Peruutusehdot:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.