Elina Koivumäki: EU:n uuden tietosuoja-asetuksen vaikutukset markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan (1/2 pv)
TÄYNNÄ!
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

29.03.2017, Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 22 maaliskuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

EU:n uusi tietosuoja-asetus astuu voimaan keväällä 2018. EU:n uusi tietosuoja-asetus vaikuttaa monella tapaa myös markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan. Varaudu tulevaan ja tule kuulemaan
• mitä tietoja saa jatkossa kerätä yritysten ylläpitämiin asiakas- ja suoramarkkinointirekistereihin?
• miten henkilötietojen käsittelystä kaupallisiin tarkoituksiin tulee informoida?
• voiko henkilötietoja luovuttaa yhteistyökumppaneille niiden kaupalliseen käyttöön?
• miten internetin ja sovellusten käytöstä kertyviä tietoja voi hyödyntää markkinoinnissa?
• mitä uusia sisäisiä dokumentteja yrityksissä on laadittava?
• millaisiin yrityksiin on nimitettävä tietosuojavastaava?
• millaisia sanktioita uuden lain noudattamatta jättämisestä voi seurata?

Koulutuksen hintaan sisältyy Markkinointijuridiikka 2017 -kirja (arvo 85 eur + alv).

Asiantuntija:
Asianajaja Elina Koivumäki, Lexperience

08.45 Ilmoittautuminen, aineistonjako ja brunssitarjoilu

09.00 Markkinointi ja digitaalinen liiketoiminta tietosuoja-asetuksen jälkeen

– mitä tietoja saa jatkossa kerätä yritysten ylläpitämiin asiakas- ja suoramarkkinointirekistereihin?
– miten henkilötietojen käsittelystä kaupallisiin tarkoituksiin tulee informoida?
– voiko henkilötietoja luovuttaa yhteistyökumppaneille niiden kaupalliseen käyttöön?
– miten internetin ja sovellusten käytöstä kertyviä tietoja voi hyödyntää markkinoinnissa?
– mitä uusia sisäisiä dokumentteja yrityksissä on laadittava?
– millaisiin yrityksiin on nimitettävä tietosuojavastaava?
– millaisia sanktioita uuden lain noudattamatta jättämisestä voi seurata?

lakimies Elina Koivumäki, Lexperience

12.00 Tilaisuus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
29.03.2017

Jäsenetuhinta: 320 eur + alv 24 %
Normaalihinta: 420 eur + alv 24 %

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali, Markkinointijuridiikka 2017 -kirja ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.