Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Erotu joukosta – brändi 6 askeleella (1 pv)

Houkutteleeko yrityksesi brändi asiakkaita? Erottuuko yrityksesi kilpailijoista? Innostaako brändisi työntekijöitä?

Vahva yritysbrändi tuo yritykselle pitkänajan kilpailuetua. Onnistuneesti määritellyn tavoitebrändin ja loistavan toteutuksen myötä syntyy brändi, joka houkuttelee asiakkaita ja innostaa työntekijöitä.

Brändin rakentaminen alkaa tavoitebrändin kuvaamisesta. Ennen toteutusta on ymmärrettävä, minkälaisia mielikuvia, ajatuksia ja tunteita brändin halutaan kohderyhmissä herättävän. Selkeä ja huolella määritelty tavoitebrändi luo vahvan perustan brändin rakentamiselle. Näin brändin rakentaminen ja sen kirkastaminen on helpompaa ja nopeampaa.

Tässä käytännönläheisessä koulutuksessa tavoitebrändin määrittely etenee kuutena selkeänä askeleena  BrandInno™-mallin mukaisesti. Koulutuksessa saat kattavan ymmärryksen yritysbrändin rakentamisesta. Harjoitukset ja esimerkit antavat erinomaiset valmiudet yrityksesi brändin rakentamiseen. Saat mukaasi konkreettisia työkaluja ja vinkkejä sekä pohjat brändin ideoimiseen ja suunnitteluun.

Koulutus sopii olemassa olevien brändien kirkastamiseen ja uusien brändien rakentamiseen.


Kenelle

Koulutus on tarkoitettu yritysten ja yhdistysten brändin rakentamisesta vastaaville henkilöille, kuten yrityksen johdolle ja markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville henkilöille.


Kouluttaja

Kirsi Orava on yritysbrändien asiantuntija ja Brallo-yrityksen perustaja.

Koulutukseltaan Kirsi on KTM. Kirsillä on yli 20-vuoden kokemus monipuolisista liiketoiminnan johto- ja kehitystehtävistä. Kouluttajana Kirsi on vahvan tietopohjan ja käytännön kokemuksen yhdistävä innostava ohjaaja.

Kirsi on kehittänyt BrandInno™-mallin yritysbrändin ideoimiseen ja rakentamiseen. Mallissa luova tavoitebrändin määrittely etenee kuutena selkeänä askeleena.

Ennen koulutusta saat sähköpostitse lyhyen ennakkokyselyn, jossa voit kertoa yrityksesi tilanteesta ja haasteista brändin rakennukseen liittyen. Vastausten avulla kouluttaja räätälöi koulutuksen sisältöä. Vastaa kyselyyn ja hyödynnä mahdollisuus saada apua oman yrityksesi tilanteeseen.


Ohjelma

9:00 Ilmoittautuminen, materiaalien jako ja aamukahvi

  • Koulutus alkaa

Brändin rakentamisen perusteet

  • Mitä yritysbrändi ja brändin rakentaminen tarkoittaa?
  • Miksi yritysbrändin rakentaminen kannattaa?
  • Millainen on hyvä yritysbrändi?

Tauko

Brändin rakentamisen vaiheet 

  • Tavoitebrändi 6 askeleella
  • Askel 1 – Tunne asiakkaasi
    • Miten rakennamme asiakkaille merkityksellisen brändin?
    • Toiminnalliset ja tunnepohjaiset tarpeet

11.30 Lounas

  • Askel 2 – Erotu joukosta
    • Miten erotumme kilpailijoista?
    • Kilpailija-analyysi & itse-analyysi
  • Askel 3 – Brändin lupaus
    • Mikä on brändimme asiakkaita houkutteleva ja kilpailijoista erilaistava lupaus?
  • Askel 4 – Brändin menestystekijät
    • Millä tekijöillä lunastamme brändin lupausta?
    • Ydintekijät ja täydentävät tekijät

14.00 Kahvi

  • Askel 5 – Brändin persoona
    • Miten teemme brändistämme mielenkiintoisen?
    • Luonteenomaiset piirteet
  • Askel 6 – Brändin fokus
    • Miten kiteytämme brändin?
    • Hyvän fokuksen kriteerit
    • Sisäinen ja ulkoinen tunnuslause

Miten yritysbrändiä toteutetaan ja johdetaan? 

  • Brändin kosketuspisteet
  • Mitä on työntekijälähettilyys?

16:00   Koulutus päättyy


Koulutuspaikka: Cumulus Resort Airport Congress Center, Robert Huberin tie 4, Vantaa

Ajankohta: 16.11.2017

Hinta: 597 euroa / hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöa tai enemmän 497 euroa/hlö


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.