Esimieskoulutus: Ensi kertaa esimiehenä (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Esimieskoulutus: Ensi kertaa esimiehenä (1 pv)

13.09.2017, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 11 syyskuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi

Esimies – työkalupakki kuntoonEsimies, koulutus, huipulla tuulee

Harva kiipeää Everestille ilman huolellista valmistautumista. Samalla tavoin esimiestyöhön kannattaa pakata mukaan oikeat välineet. Huipulla tuulee, mutta sieltä on myös hienot näkymät!

Johtamisoppaita ja malleja riittää, mutta harva kertoo suoraan, mikä on olennaista – mistä kannattaa aloittaa.

Esimiestyöhön siirtyvät tai juuri siirtyneet huomaavat päivittäin oppivansa työstä ja itsestään kohisten lisää. Jos valmistautuminen ei ole huolellista, voi riittämättömyyden tunne lamauttaa.

Uusi esimies, tule ottamaan asioihin perspektiiviä ja oppimaan yhdessä toimivia toimintatapoja – se on paras tapa kehittää omaa johtamistasi!

Mitä saat

Johtamisen psykologiassa, neurologiassa ja sosiologiassa on tehty viime vuosina harppauksia, joiden tunteminen ja soveltaminen käytäntöön antaa etulyöntiaseman heille jotka ovat hereillä. Tässä koulutuksessa katsotaan uusimpia löydöksiä ja sitten hypätään suoraan johtamisen toimivimpiin käytäntöihin.

Kenelle

Koulutus on ensisijaisesti tarkoitettu tuoreille esimiehille tai sellaiseksi suuntaaville, mutta soveltuu myös aiemmin jopa vuosikymmeniä esimiehinä toimineille, jotka tahtovat tuulettaa ajatuksiaan ja päivittää osaamistaan tuoreimpien löydösten äärellä.

KouluttajatWille Raitolampi, tutkimusjohtaja, VIKTOR Work-Life Metrics OyJussi Leinonen, toimitusjohtaja, VIKTOR Work-Life Metrics Oy

Koulutuspäivien valmentajana toimii toimii työelämän tutkimus- ja valmennusyritys VIKTOR Work-Life Metrics Oy:n toimitusjohtaja Jussi Leinonen ja tutkimusjohtaja Wille Raitolampi. Molemmat valmentajat ovat olleet vastuussa sadoista rekrytoinneista työuransa aikana.

Koulutus toteutetaan hyvällä fiiliksellä ja valmennustyyppisesti. Heräte-esitysten lisäksi teemme päivässä pariharjoitteita, ryhmäkeskusteluja ja vertailemme parhaita käytäntöjä eri yrityksistä. Valmistaudu siis keskustelemaan ja olemaan aktiivinen – mitä enemmän annat itsestäsi, sitä enemmän saat!

Ennen koulutusta lähetämme ennakkokyselyn sähköpostitse jokaiselle valmennukseen osallistujalle. Kyselyn avulla pystymme tekemään päivästä henkilökohtaisemman ja mielenkiintoisemman kaikille, joten vastaathan kyselyyn ajatuksella.

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

Minä johtajana

• Päätöksenteko – Täytyykö esimiehen tietää kaikki?
  • Suuri rooli vai aito läsnäolo – Tutkitut vaikutukset.
  • Miten tuntea itsensä riittäväksi, mutta silti jaksaa kehittyä?

10.30 Tauko

Minä ja alainen

• Miten motivoida alaisia muullakin kuin kepillä ja porkkanalla?
  • Luottamuksen rakentaminen – Napakat työkalut

11.30 – 12.15 Lounas

Minä ja tiimi

• Huonon käytöksen vaikutukset – Ilmapiirin myrkyttäjille stoppi.
  • Miten viestiä niin että kaikki saadaan sitoutumaan tavoitteisiin?
  • Erilaisten hahmojen yksilöllinen kohtaaminen.
  • Kulttuurin johtaminen – Miten rakentaa tiimi joka elää omillaan ja tuottaa laatua.

14.00 – 14.15 Tauko

• Rohkeus johtaa – mistä on siinä on kyse?
  • Konfliktin pelko ja tiimin luottamus

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Cumulus Resort Airport Congress Center, Robert Huberin tie 4, Vantaa

Ajankohta: 13.9.2017

Hinta: 597 eur/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi hlöä tai enemmän 497 eur/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.