Excel – perusteet (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Excel – perusteet (1 pv)

29.08.2017, Business Meeting Park Forum, Helsinki Forum, Mannerheimintie 20 B, Helsinki 22 elokuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Selkeä ja rauhallinen kouluttaja. Ei kuitenkaan liian hidas, oikein hyvä."

”Sain Excel perusteet -kurssilla käytännön vinkkejä, joilla säästän tunteja viikossa.”

”Nyt ymmärrän Exceliä paremmin. Sitähän on ihan mukava käyttää.”

”Erittäin mielenkiintoinen ja antoisa sisältö.”

”Kiitos, helpottaa huomattavasti työtäni.”

Onko Excel sinulle uusi työkalu? Tuntuuko Excelin käyttö vaikealta? Tai oletko jo käyttänyt Exceliä, mutta haluaisit vahvistaa osaamistasi ja ymmärtää mitä kaikkea Excelillä voi tehdä?

Haluatko käyttää Exceliä näppärämmin ja vapauttaa aikaa muuhun työhön?

Kenelle

Excel perusteet -koulutus sopii erittäin hyvin toimistotyötä tekeville henkilöille, joille tietokone on arjen työväline. Koulutuksen tavoitteena on päivittää ja vahvistaa Excelin käyttötaitoa ja tutustua Excelin mahdollisuuksiin.

Arja Kuukkanen, Powen Oy, Microsoft Office Excel perusteet - koulutus, konsultointi ja sovelluskehitys Arja Kuukkanen, Powen Oy

Kouluttaja

Koulutuksen asiantuntijana toimii Arja Kuukkanen Powen Oy:sta. Arjalla on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Office Excel -ohjelman kouluttamisesta, konsultoinnista ja sovelluskehityksestä.

Arja on menestyksekkäästi toteuttanut tiedonkeruu- ja raportointiratkaisuja henkilöstösuunnitteluun niin pienille kuin isoille organisaatioille.

Arja on erittäin kokenut ja pidetty kouluttaja. Hänen asiantuntevaa ja rauhallista tyyliä kiitellään. Hänen ohjauksessaan uuden oppiminen ja muistin virkistäminen on helppoa ja miellyttävää.

Kuinka teen työni helpommin Excelin avulla?

• Excelin sujuva käyttö
    • Excel-ohjelmaikkuna

Mitä tulee huomioida, kun luon Excel-taulukon tai käytän valmista taulukkoa?

• Taulukon luominen ja muokkaaminen
    • Tiedon syöttö ja muokkaaminen
    • Tiedon tyypit (luku, teksti, päivämäärä)
    • Työkirjan/taulukon tallentaminen, kopiointi ja siirtäminen
    • Näkymän hallinta
    • Tulostusasetukset ja tulostaminen

Miten hyödynnän sujuvasti peruskaavoja ja funktioita?

• Kaavan luominen ja kopiointi
    • Suora ja suhteellinen viittaus
    • Helpot lasku- ja tekstifunktiot
    • Kaavojen tarkastaminen

Kuinka lajittelen ja suodatan tärkeät tiedot isosta aineistosta?

• Lajittelu
    • Pikasuodatus

Pivot-raportoinnin perusteet

Aikataulu

8.30 Ilmoittautuminen, aamukahvi ja materiaalien jako

9.00 Koulutus alkaa

11.30 Lounas

14.00 Kahvi

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Business Meeting Park Forum, Mannerheimintie 20 B, Helsinki

Ajankohta: 29.8.2017

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 eur/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.