Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Excel Pivot -raportointi tutuksi (1 pv)

Palautteita Excel-koulutuksesta:

”Pystyn näillä työkaluilla hoitamaan yrityksemme taloushallinnon ja johdon raportoinnin! Kiitos!”

”Näillä opeilla loppuvuoden raportit ovatkin jo tehty.”

”Iso kiitos käytännönläheisestä koulutuksesta! Saimme paljon ideoita omaan raportointiin!”


Miksi

Osaaminen uudelle tasolle ja enemmän irti Excelistä! Päätöksenteko vaatii tietoa, jonka pitää olla oikeassa muodossa, luotettavaa ja selkeästi esitetty. Raportointijärjestelmien tuottamien raporttien lisäksi halutaan isoista aineistoista tehdä omaa analysointia.

Yhdellä työkalulla, Excelin Pivotilla, voit luoda helposti ja nopeasti isosta aineistosta selkeitä yhteenvetoja ja graafeja. Pivotia on kehitetty paljon. Sen uudet ominaisuudet auttavat sinua tuottamaan luotettavia ja informatiivisia raportteja, mittareita ja dashboardeja. Koulutus tarjoaa eväät raportoinnin tuottamiseen liiketoiminnan tueksi ja kehittämiseksi.

Laatua raportointiin Excelillä, Excel, opaskirja


Kenelle

Koulutus sopii kaikille, jotka käyttävät aktiivisesti Exceliä työssään ja ovat kiinnostuneita raportoinnin mahdollisuuksista ja kehittämisestä.

Koulutus sopii Excel 2010, 2013 ja 2016 –versioiden käyttäjille. Osallistujilta toivotaan vähintään Excelin perusosaamista.

Muistakaa ottaa mukaan oma kannettava tietokone, hiiri ja laturi.

Koulutukseen sisältyy Laatua Raportointiin Excelillä-kirja (Docendo).


Arja Kuukkanen, Powen Oy, Microsoft Office Excel-kouluttajaKouluttaja

Koulutuksen asiantuntijana toimii Arja Kuukkanen Powen Oy:sta. Arjalla on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Office Excel -ohjelman kouluttamisesta, konsultoinnista ja sovelluskehityksestä. Arja on menestyksekkäästi toteuttanut tiedonkeruu- ja raportointiratkaisuja organisaatioille.


Sisältö

CASE 1 Myynnin raportointi

CASE 2 HR-raportointi

CASE 3 Taloushallinnon raportointi

JOHDANTO: EXCEL RAPORTOINNISSA

  • Raportit ja dashboardit

AINEISTON TUONTI EXCELIIN

  • Järjestelmistä tuodun data käsittely

PIVOT-RAPORTIT

  • Pivot-taulukon luominen ja muokkaaminen, laskutoimitukset
  • Ryhmittely, lajittelu, osittajat, aikajana, raporttisuodatin

RAPORTIN VISUAALISUUS JA VIIMEISTELY

  • Lukujen havainnollistaminen: liikennemerkit, värisymbolit, kaaviot
  • Pivot-raportin päivittäminen

Aikataulu

8.30 Ilmoittautuminen, aamukahvi ja materiaalien jako

9.00 Koulutus alkaa

11.30 Lounas

14.00 Kahvi

16.00 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka: Meeting Park KAMPPI, Salomonkatu 5 C, Helsinki

Ajankohta: 26.10.2017

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 euroa/hlö


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.