Excelin BI: Maailman käytetyin analytiikkatyökalu (webinaari)
Webinaari - voit katsoa uudestaan myös tallenteena
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Excelin BI: Maailman käytetyin analytiikkatyökalu (webinaari)

21.06.2016, Webinaari , Webinaari 18 kesäkuun, 2016 Sampo Korppoo

Laadunvarmistus , Projektinhallinta , Taloushallinto ja verotus , Tieto- ja viestintäteknologia

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Kokonaisuutena hyvä koulutus. Selkeä etenemisjärjestys.” ”Tosi hyvä kouluttaja!”

Päivitä osaamisesi uudelle tasolle!

Tervetuloa oppimaan, mitä mahdollisuuksia Excel tarjoaa raportointiin, analytiikkaan ja oman työsi kehittämiseen.

Excelin tehokäytöllä monet raportoinnin rutiinit sujuvat entistä nopeammin. Samalla työn laatu paranee. Vaikka yrityksillä on käytössä laaja valikoima järjestelmiä, taloushallintoon, tuotannonohjaukseen tai raportointiin, arjessa ne toimivat edelleen datan lähteinä, kun datan pyörittely ja visualisointi sujuu nopeita ja helpoiten Excelissä.

Excel tarjoaa moderneja ratkaisuja isojen aineistojen ketterään hallintaan ja visualisointiin – tule oppimaan miten sinä voit hyödyntää näitä työkaluja.

Kenellewebinars v2

Tämä webinaarikoulutus sopii kaikille, jotka käyttävät aktiivisesti Exceliä työssään ja ovat kiinnostuneita käytännön BI:stä ja raportoinnin kehittämisestä – erityisesti controllereille, taloushallinnon ammattilaisille ja raportoinnista vastaaville.

Sisältö:

• Miten Excel on kehittynyt ja miten sen käyttö on muuttunut?
    • Mitä on Business Intelligence Excelissä?
    • Mitä BI-työkaluja Excelistä löytyy?
    • Mihin niitä voidaan hyödyntää?
    • Mikä on visuaalisuuden merkitys ja kuinka visuaalisia raportteja tuotetaan?
    • Esimerkkitoteutuksia

Kouluttajasari_powenfi

Asiantuntijana toimii Sari Suominen, Powen Oy.

Sarilla on pitkä kokemus monipuolisten raportointiratkaisujen suunnittelusta ja toteutuksesta Microsoftin BI –tuotteita hyödyntäen.

Huom. myös toinen kesäwebinaari, joka soveltuu hyvin Excelin BI-webinaarin kanssa yhteen. Hyödynnä yhteishintaetu:

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi. Helppoa, kustannustehokasta ja kätevää!

Webinaarikoulutuksen hyödyt

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
    • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
    • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
    • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Aika ja paikka: 21.6.2016 klo 9.00 – 10.30 (webinaarin voit katsoa myös tallenteena, siellä ja silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 149 € (+ alv 24 %) / hlö

Huomioi hintaetu: Jos osallistut molempiin eli 21.6. ja myös Ketterää raportointia Power BI:llä 29.6. webinaareihin, yhteishinta on 258 euroa / hlö – merkitse tieto linkin Lisätiedot -kohtaan.

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä. Webinaarien teknisestä toteutuksesta sekä moderoinnista vastaa webinaaripalveluihin erikoistunut Akatemia 24/7 Oy.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.