Harto Pönkä: Sosiaalinen media markkinoinnin ja viestinnän näkökulmasta (1/2 pv)
KurssitNyt järjestää nyt koulutuksen:

24.08.2017, Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki Mikonkatu 23, Helsinki 4 elokuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä

Pysy perillä sosiaalisen median uusimmista trendeistä.

Suomalaisten sosiaalisen median käyttö muuttuu ja kehittyy jatkuvasti.
– Mitä kohderyhmiä tavoitat missäkin somepalveluissa?
– Missä palveluissa nuoret ovat nyt? Entä vanhemmat käyttäjät?
– Mitä palveluita kannattaa ottaa seurantaan?

Näkökulmana on viestinnän ja markkinoinnin tavoitteet – missä juuri nyt kannattaa olla ja miksi?
Kurssilla perehdytään suomalaisten sosiaalisen median käytön trendeihin ja niiden muutoksiin. Tutustut monipuolisesti eri somepalvelujen käyttäjiin ja niiden käyttötapoihin.

Hyödyt
Kurssin jälkeen tunnet niin sosiaalisen median pitkän ajan trendit kuin kehityksen uusimmat suuntauksetkin ja osaat valita sopivat kanavat kulloisenkin tarkoituksen mukaan.

Kouluttaja
Harto Pönkä
(KM) työskentelee yrittäjänä ja sosiaalisen median asiantuntijana Innowisessa. Sosiaalisen median koulutuksia ja konsultointia Pönkä tekee eri alojen yrityksille ja yhdistyksille sekä julkishallinnon organisaatioille kuten yliopistoille, oppilaitoksille, kunnille ja ministeriöille. Viime vuosina hän on osallistunut mm. Purot.net -yhteistyö- ja oppimisalustan perustamiseen ja kehittämiseen.

Pönkä on julkaissut kirjat Sosiaalisen median käsikirja (2014) ja Open somekirja (2017, Docendo). Ensiksi mainittu on yleisteos sosiaalisesta mediasta ja jälkimmäinen keskittyy somen käyttöön opetuksessa. Pönkä on myös aktiivinen verkkokeskustelija, bloggaaja ja kolumnisti. Osa Pöngän työnkuvaa on lisäksi some-tilastokatsausten ja verkostoanalyysien tekeminen.

Harto Pönkä on sosiaalisen median tunnettu asiantuntija, jonka näkemyksiä myös alan trendejä tutkivat korkeakoulut, yritykset sekä media arvostavat. Kouluttajana Harto saa kiitosta selkeästä esitystavasta, osallistamisesta ja faktojen tuoreudesta.

torstai 24.8.2017

8:30 Ilmoittautuminen ja brunssitarjoilu

9:00 Aloitus

– Mitä somepalveluita suomalaiset käyttävät tällä hetkellä ja kuinka paljon?
– Eri ikäisten somen käyttö: nuoret, keski-ikäiset, seniorit, muutokset aiempaan
– Somepalvelujen kehitysten trendit
– Somepalvelujen käyttötavat ja muutokset

10:30 Tauko

10:45 Ohjelma jatkuu

– Mihin somepalveluihin kannattaa keskittyä, miksi ja miten?
– Mitä uusia somepalveluja kannattaa pitää silmällä jatkossa?
– Työskentelyä ja keskustelua

12:30 Koulutus päättyy

24.8.2017

Radisson Blu Plaza Hotel, Mikonkatu 23, 00100 Helsinki

397 euroa /hlö (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 357 euroa /hlö (+ alv 24 %).
Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, sampo.korppoo@ratekurssit.fi, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.