HEI HALOO – hyvä kohtaaminen puhelimessa (1 pv)
Ajantieto järjestää nyt koulutuksen:

HEI HALOO – hyvä kohtaaminen puhelimessa (1 pv)

01.09.2016, Ajantieto Oy:n koulutustilat, Helsinki Jaakonkatu 3 B, 7 krs. (kamppi, Graniittitalo), Helsinki 13 huhtikuun, 2016 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen

Kaikki työssään erilaisia vuorovaikutustilanteita kohtaavat. Myynnin ja asiakaspalvelun parissa toimivat sekä muut puhelintyön ammattilaiset.

Tunnistetaan puhelimen käytön vahvuudet vuorovaikutteisena asioiden hoidon apuvälineenä. Opitaan käyttämään puhelinta luontevasti ja vaikuttavasti.

Laadukas, jämäkkä ja mukava toiminta puhelussa jättää positiivisen kokemuksen ja säästää huomattavasti aikaa monessa asiassa. Puhelu on kätevä tapa kohdata, kun sitä käytetään sopivissa tilanteissa.

Asiantuntija:
Jukka Hyvärinen

Jukka on kokenut kommunikoija, joka on tottunut esiintymään sekä isompien yleisöjen, että pienien ryhmien edessä. Hänellä on monipuolinen työhistoria, jonka aikana kokemusta on karttunut esimiestehtävistä sekä yritysmaailmasta että vapaaehtoisorganisaatiosta. Jukka on ollut johtamassa tiimejä, viemässä läpi muutoksia ja kouluttamassa ihmisiä pääsemään päivittäin parhaimpaansa työpaikallaan. Hänellä on vankka kokemus myös puhelinpalvelusta ja sähköpostiviestinnästä, sekä ihmisten valmentamisesta niissä. Hän haluaa viedä koulutuksia läpi mahdollisimman vuorovaikutteisella otteella, jotta päivän parhaimmat oivallukset tulisivat osallistujien omien puseroiden sisältä.

OHJELMA kello 09.00 – 16.00

Luonteva puhelimen käyttö (klo 9-12)
Tavoite: Saadaan puhelimesta työkalu, jonka käyttö on luontevaa ja tilanteeseen sopivaa
– Milloin kannattaa soittaa ja pitääkö puheluihin vastata?
– Luurikammon kiertäminen sähköpostilla johtaa ojasta allikkoon
– Luurikammon selättäminen: itsensä ymmärrettäväksi tekeminen, irti ujoudesta, lukkoon menemisen ja hiljaisuuden pelosta
– Oikea asenne ja mielentila
– Pysähdy hetkeksi ennen kuin näppäilet numeron
– Puheluita, sähköposteja, palavereita…ole läsnä siinä mitä teet

Vaikuttava puhelimen käyttö (klo 13-16)
Tavoite: Opitaan laadukasta puhelimen käyttöä ja puhelintyön ammattilaisuutta
– Puhelinkeskustelun johtaminen ja hallinta: valmistautuminen, toteutus, lopetus
– Vuorovaikutus puhelimessa: aloite, kuuntelu, johtopäätökset, ohjaaminen, päätös
– Äänenkäyttö puhelimessa: eri äänensävyjen luomat mielikuvat puhelinkeskustelussa
– Puhelimeen vastaaminen: ensivaikutelman antaminen itsestäsi soittajalle
– Tilannetajun- ja herkkyyden vahvistaminen
– Toista osapuolta puhelimessa ärsyttävät asiat
– Hankalien tilanteiden hallinta ja negatiivisen palautteen vastaan ottaminen
– Hyvä puhelu on aito kohtaaminen: minkä tunteen jätät toiselle osapuolelle mieleen?

Ajantiedon koulutustilat, Kamppi Graniittitalo, Antinkatu 3 D 7.krs, 00100 Helsinki

Aika:
01.09.2016

590 eur
+ alv 24 %. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin kolme viikkoa ennen kurssia tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 75 eur + alv 24 %. Myöhemmin kuin viikko ennen kurssia tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta, käyttämättömästä kurssipaikasta veloitetaan koko hinta. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.