Hoida hissipuhe – paranna pitchaus (webinaari)
Tunnin webinaari, joka vaikuttaa
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Hoida hissipuhe – paranna pitchaus (webinaari)

21.06.2016, Webinaari , Webinaari 18 kesäkuun, 2016 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Viestintä

Vaikuta itse siihen, millainen kuva sinusta jää yllättävässä tai lyhyessä kohtaamisessa. Älä enää päästä tilaisuuksia käsistäsi, vaan jää mieleen ja erotu.

Hissipuhe tarkoittaa iskevää, tiivistä puheenvuoroa, jolla saat toisen kiinnostumaan itsestäsi ja yrityksestäsi.

Pitchaus on lähes sama asia, mutta käytetään pääasiassa rahoituksen ja kumppanien haussa sekä tuotteiden ja palveluiden lanseerauksessa.

Mieti, valmistele ja muokkaa itsellesi hyvä hissipuhe, joka tulee sinulta kuin apteekin hyllyltä! Siis aina tarvittaessa varmuudella ja hyvin, kulloiseenkin tilanteeseen sopivasti. Tilanteet tulevat eteesi yllättäen, mutta kun olet valmistautunut, ne eivät karkaa sinulta.

Opi hissipuheen ja pitchauksen salat – älä jää noloksi, vaan tee vaikutus! Ota tilanteesta vaarin!

Kenelle

Jokainen, joka haluaa edetä elämässään ja bisneksessä, hyötyy hissipuheosaamisesta. Erityisen hyödyllinen se on liike-elämässä myynnin ammattilaiselle, yrittäjälle, uutta työpaikkaa hakevalle tai muuten aktiiviselle verkottujalle.

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Webinaarikoulutuksen hyödyt

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
  • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
  • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
  • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Tämän koulutuksen hyödyt

Tässä webinaarissa opit, miten pääset käyttämään hissipuheesi haluamillesi henkilöille.  Opit muokkaamaan hissipuheita eri tarkoituksiin ja tilanteisiin. Samalla opit paljon puhumisesta ja vaikuttamisesta.

Opit kiteytetysti hurmaamaan kuulijasi.

KouluttajaOili_Valkila_2013_220_px

Oili Valkila, FM (suomen kieli, puheoppi), MHT, logonomi, puhetaidon opettaja.

Kokenut puhutun ja kirjoitetun viestinnän kouluttaja on innostava ja asiansa osaava ja sparraava vetäjä. Valkila tarjoaa osallistujalle tehokkaat, mutta käytännölliset apuvälineet.

Oilin lähikoulutuksia – seuraa päivittyvää koulutuskalenteriamme:

• 21.9. ja 24.11. Kirjoita ilman inspiraatiota
  • 28.-29.9. Viesti vaikuttavasti

1. Mikä hissipuhe / pitchaus?
  2. Miten tulen kiinnostavaksi?
  3. Millaisia hissipuheita muokkaan?
  4. Miten puhun ja esiinnyn vaikuttavasti?

Aikaa kysymyksille.

Saat myös webinaarimateriaalin pdf-versiona käyttöösi, jonka avulla voit rakentaa oman hissipuheesi tai valmistautua pitchaukseen.

Aika ja paikka:

21.6.2016 klo 13 – 14

(voit katsoa myös tallenteena, silloin kun haluat, ihan mistä vain haluat)

Webinaarikoulutuksen hinta:

97 € (+ alv 24 %) / hlö

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToWebinar –järjestelmällä. Webinaarien teknisestä toteutuksesta sekä moderoinnista vastaa webinaaripalveluihin erikoistunut Akatemia 24/7 Oy.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.