ITIL Practitioner (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ITIL Practitioner (2 pv)

28.-29.11.2016, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 16 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa käymme käytännönläheisesti läpi, kuinka sovellamme ITILin periaatteita organisaatiossa onnistuneesti. Koulutuksen jälkeen osaat soveltaa ITIL Continual Service Improvement -periaatteita jatkuvaan palvelun parantamiseen organisaatiossasi. Koulutus on hyvä jatkumo niille IT-osaajille, jotka ovat jo suorittaneet ITIL Foundation -sertifikaatin.

Kenelle
Koulutus soveltuu sinulle, jonka tehtävänä on jalkauttaa ITIL organisaatiossasi.

Esitiedot
Jotta voit suorittaa koulutuksen, tulee sinulla olla suoritettuna ITIL® Foundation Versio 3 -tasoinen sertifikaatti. Jos tavoitteenasi ei ole sertifioituminen, voit halutessasi käydä koulutuksen myös ilman edeltävää sertifikaattia, kunhan sinulla on ITIL Foundation tiedot pohjalla. Voit kuitenkin osallistua sertifiointitestiin vasta kun olet suorittanut ITIL® Foundation -sertifikaatin.

Sertifikaatti
Voit halutessasi suorittaa sertifiointitestin koulutuksen päätteeksi. Sertifiointitestin hinta on 350 eur (+ alv), ja se laskutetaan erikseen. Sertifiointitestiin voi ottaa mukaan ITIL Practitioner Guidance -kirjan. Kirjassa ei saa kuitenkaan olla omia merkintöjä.

Sertifikaatin suoritettuasi saat 3 suorituspistettä ITIL Expert -sertifiointiin. ITIL Expert -sertifiointiin vaaditaan 22 suorituspistettä.

Kurssin materiaalit
Koulutus on suomenkielinen. Kurssimateriaali on englanninkielinen. Kurssimateriaalina käytämme ITIL Practitioner Guidance -kirjaa. Kirja ei kuulu kurssin hintaan. Suosittelemme sen hankintaa ennen koulutusta.

Käytännönläheisessä koulutuksessa käymme läpi, kuinka sovellamme ITILin periaatteita organisaatiossa onnistuneesti.

Koulutus pohjautuu ITIL Continual Service Improvement -osaan ja käyttää sen periaatteita pohjana jäsentää kehitysehdotuksia. Tämän avulla organisaatio pystyy jatkuvasti parantamaan palveluitaan.

– Jatkuvassa palvelunparantamisessa (Continual Service Improvement) tarvittavat IT palvelunhallinnan käsitteet
– IT palvelunhallinnan johtavien periaatteiden soveltaminen käytännössä
– Muutoksen hallinta organisaatiossa
– Tehokas viestintä