Johtajuus 2017 – Tuloksiin sytyttävän johtamisen elementit (1 pv)
Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

Johtajuus 2017 – Tuloksiin sytyttävän johtamisen elementit (1 pv)

08.12.2016, Hotel Clarion, Helsinki Tyynenmerenkatu 2, Helsinki 4 lokakuun, 2016 Sampo Korppoo

Herätä itsesi ajattelemaan työelämän vaatimuksia ja johtajuutta uudella tavalla. Millaisella johtamisella sinä ja organisaatiosi todennäköisimmin saavutatte haastavat tavoitteet alati muuttuvassa liiketoimintaympäristössä?

Ainutlaatuinen johtamisen tapahtuma kerää yhteen ne elementit, jotka uusimpien tutkimusten mukaan edistävät tulosten syntymistä. Hae tuoreita näkökulmia ja eväitä oman johtajuutesi kehittämiseen.

Asiantuntijat:
Työpsykologian tohtori (TkT), KM Helena Åhman, jolla on laaja kokemus johtoryhmien, hallitusten ja johtajien arvioinnista, kehittämisestä ja tutkimisesta. Helena on yksi Suomen arvostetuimpia bisnespuhujia ja yrityskirjailijoita.

Yrittäjä, luova johtaja ja innovaattori Saku Tuominen omaa pitkän taustan mediamaailmassa. Tällä hetkellä hän toimii perustamassaan yrityksessä Idealist Group. Hän valmentaa yrityksiä Suomessa ja ulkomailla mm. luovuuden ja innovoinnin teemoista sekä on kirjoittanut useita suosittuja kirjoja.

Frank Martela (FT) on Filosofian Akatemian tutkijavalmentaja, kirjailija ja rohkea keskustelija. Frank valmentaa ihmisiä tunnistamaan sisäisen motivaationsa, toteuttamaan itseään paremmin ja elämään hyvää elämää.

PsK, BBA, esimiestyön ja johtamisen kehittäjä Liisa Lempisellä on yli 15 vuoden kokemus aikuisten osaamisen kehittämisestä. Muiden valmentamisen lisäksi hän on toiminut esimiehenä ja johtajana asiantuntijaorganisaatioissa.

Jukka Rantala toimii Balentor Oy:ssä valmentajana ja konsulttina. Hänellä on laaja kokemus liiketoiminnan ja työyhteisöjen kehittämisestä. Hänen mukaansa uudistuminen vaatii sisäistä ja ulkoista johtamista sekä odotusten kirkastamista.

08.30 Ilmoittautuminen ja aamiainen

09.00 Uusimpia tutkimustuloksia johtamisesta: Millaisella johtamisella todennäköisimmin saavutetaan asetetut tavoitteet?
PsK, esimiestyön ja johtamisen kehittäjä Liisa Lempinen

09.30 Tuottavuus syntyy sisäisen motivaation kautta
Miten sinä johtajana voit vahvistaa työntekijöidesi sisäistä motivaatiota?
Filosofian tohtori Frank Martela, Filosofian Akatemia

10.30 Tauko

10.50 Muutos vaatii inspirointia ja ihmisten älyllistä stimulointia
Yrittäjä, luova johtaja ja innovaattori Saku Tuominen, Idealist Group

12.00 Lounas

13.00 Uuden ajan valmentava johtajuus ja tavoitteet ylittävä oppiva organisaatio
Senior Coach Jukka Rantala, Balentor Oy

14.10 Iltapäivätauko

14.40 Henkinen kestävyys, joustava ajattelu ja tilannetaju vaikeidenkin haasteiden äärellä
TkT, KM, toimitusjohtaja Helena Åhman, Hunting Minds Oy

16.00–16.30 Cocktails & vapaata keskustelua päivän teemoista

Clarion Hotel Helsinki (Tyynenmerenkatu 2),Helsinki

Aika:
to 08.12.2016, kello 09.00–16.30

Koulutuspäivän hinta on 590 eur + alv 24 %.
Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.