Johtamisen jalanjälki – aamupäivän tehokurssi (1/2 pv)
Laatukeskus järjestää nyt koulutuksen:

Johtamisen jalanjälki – aamupäivän tehokurssi (1/2 pv)

18.11.2016, Life Science Center, Laatukeskus, Espoo Keilaranta 16, Espoo 25 tammikuun, 2016 Sampo Korppoo

Johtamisen jalanjälki on johtajuuden eri osa-alueisiin liittyviä positiivisia, neutraaleja ja negatiivisia jalanjälkiä kokonaisuutena tarkasteleva ajattelumalli. Siihen pohjautuvat valmennukset edistävät uuden ajan johtajuutta helposti käyttöönotettavilla ja nopeasti omaksuttavilla keinoilla. Tärkeä osa mallia ovat kiperät arjen johtamistilanteet, joihin ei välttämättä löydy ”oikeita tai vääriä” ratkaisuja.

Valmennuksessa perehdytämme sinut Johtamisen jalanjäljen ajattelumalliin ja työvälineisiin sekä harjoittelemme miten hyödyntää niitä omassa työssäsi.
Valmennus järjestetään yhteistyössä Novetos Oy:n kanssa.

• Aamukahvi 08.30
• Valmennus alkaa 09.00
• Valmennus päättyy 12.00

Aamupäivä koostuu 2 moduulista, joiden aikana harjoitellaan Johtamisen jalanjäljen tilanneharjoituksia sekä tutustutaan ajattelumalliin ja sen teemoihin.

Johtamisen jalanjälki teemat:
• Jatkuvuus
• Edistyksellisyys
• Tasapainoisuus
• Kohtuullisuus
• Sosiaalisuus
• Ekologisuus
• Taloudellisuus

Kouluttajat:
Elina Mäkinen ja Satu Vainio

Laatukeskus Excellence Finland Oy, Keilaranta 14, 02150 Espoo

Aika:
18.11.2016

395 eur/345 eur
(Laatuyhdistyksen jäsen). Ilmoittautuminen viimeistään 14 vrk ennen koulutusta.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisesi on sitova. Myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssia tehdyistä peruutuksista perimme 50 % kurssin hinnasta. Jos varattu paikka jätetään peruuttamatta, veloitamme koko hinnan. Jos olet estynyt osallistumasta, organisaatiosi voi vaihtaa osallistujaa kuluitta ilmoittamalla siitä Laatukeskukseen ennen koulutuksen alkua.