Juhana Torkki: Puheen valmistamisen tehokurssi (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Juhana Torkki: Puheen valmistamisen tehokurssi (1 pv)

02.11.2017, Radisson Blu Seaside Hotel, Helsinki Ruoholahdenranta 3, Helsinki 27 syyskuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Kuinka seuraava puheesi on tähänastisen elämäsi paras – ja kuinka päästä lopputulokseen kohtuullisella vaivannäöllä!

Ei riitä, että tiedämme, millainen on hyvä puhe – meidän on myös tiedettävä, miten sellainen valmistetaan. Hyvän puhumisen salaisuus on prosessissa. Huono puhe on seurausta huonosta valmistautumisesta, ja vastaavasti hyvä puhe syntyy, kun tehdään oikeat asiat oikeassa järjestyksessä.

Tässä yhden päivän seminaarissa annetaan puheenvalmistelun työkalut. Koulutettavat saavat selkeät ohjeet ja suuntaviivat, joiden avulla he voivat valmistella aiempaa vaikuttavampia puheita kohtuullisessa ajassa.

Koulutuksen painopiste on vaikuttavassa puheessa. Koulutuksessa annetaan eväitä myös tietopuolisten esitelmien laatimiseen, mutta erityisesti keskitytään puheisiin, joiden tarkoituksena on aikaansaada muutos kuulijoiden asenteissa ja motivaatiossa. Kuinka luoda puheella innostusta? Kuinka muuttaa asenteita? Kuinka parantaa ryhmän henkeä? Kuinka hälventää epäluuloja ja muutosvastarintaa? Myös näihin tunnetavoitteisiin pääseminen edellyttää, että puhujan tapa valmistautua esityksiinsä on oikea ja täsmällinen.

Osallistujana opit
– Miten käyttää viisaasti valmistautumiseen varattu aika?
– Miten voittaa yleisön suosio ja luottamus?
– Miten vaikuttaa puheella tunteisiin, synnyttää innostusta ja motivaatiota?
– Miten luoda esityksiin selkeä ja mukaansatempaava rakenne?
– Miten käyttää vaihtelevasti tyylikeinoja?
– Miten aloittaa puhe kiehtovasti, miten lopettaa mieleenjäävästi?
– Miten rakentaa slaideja, jotka tukevat eivätkä häiritse sanoman perillemenoa?
– Miten rakentaa valloittavia tarinoita ja miten kertoa ne taitavasti?

Valmennettavien ei edellytetä pitävän puhetta koulutuspäivän aikana, vaan opetus on luentomuotoista ja sisältää ryhmissä tehtäviä keskustelumuotoisia harjoitteita. Valmennuksen pääsisältö on henkilökohtaisen valmistautumisen työkalun oppiminen ja omaksuminen.

Kenen kannattaa osallistua?
• Esitelmiä pitävät asiantuntijat
• Tiimiesimiehet
• Markkinoinnin ammattilaiset
• Toimitus- ja henkilöstöjohtajat
• Ketkä tahansa, jotka haluavat parantaa esiintymistaitojaan

Kouluttaja
Juhana Torkki
, Puhevalta, on maamme johtavia esiintymistaidon kouluttajia. Hän on valmentanut monia eturivin poliitikkoja sekä yritysten johtoryhmiä. Torkki on tullut tunnetuksi suosituista viestintää käsittelevistä, palkituista kirjoistaan: Puhevalta (2006), Neuvotteluvalta (Torkki & S.Miettinen 2008), Tarinan valta (2014). Vuodesta 2006 Torkki on valmentanut niin yksilöitä kuin yhteisöjä viestimään vaikuttavammin.

torstaina 5.10.2017

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Johdatus vaikuttavaan viestintään
– miksi jotkin puheet muistetaan vielä vuosien päästä?

10:30 Tauko

10:40 Virittäytyminen yleisön kohtaamiseen
– kuinka oppia puhuttelemaan tunteita ja synnyttämään muutosta?

12:00 Lounas

12:45 Puheen strategian (suunnitelman) laatiminen
– miten suunnitella puheen tyyli, sisältö ja rakenne kuulijaan vetoavaksi?

14:00 Iltapäiväkahvi

14:15 Kerronnan salat
– miten pitää yllä mielenkiinto esityksen ajan?

16:30 Koulutus päättyy

Paikka:
Radisson Blu Seaside Hotel, Ruoholahdenranta 3, Helsinki.

Aika:
2.11.2017

597 eur
/hlö (+ alv 24 %), sisältää kurssimateriaalin ja tarjoilun.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 557 eur /hlö (+ alv 24 %).

Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Sampo Korppoo, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.