Henkilökohtainen vakuuttavuus -valmennus (1 pv)
CxO Professional järjestää nyt koulutuksen:

Henkilökohtainen vakuuttavuus -valmennus (1 pv)

09.11.2016, Verkkokoulutus + Technopolis Aviapolis, Vantaa Teknobulevardi 3-5, Vantaa 12 lokakuun, 2016 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Haluatko ihmisten kuuntelevan sinua keskittyneesti? Haluatko heidän harkitsevan sanomaasi tarkkaan? Haluatko heidän innostuvan ehdotuksistasi?

Karisma on merkityksellisin henkilökohtainen ominaisuus heille, joiden työssä on tärkeää vaikuttaa toisiin ihmisiin: vaikuttajille, johtajille, esimiehille, myyjille, kouluttajille, asiantuntijoille, uraorientoituneille ja työnhakijoille. Vakuuttavuudesta ei ole haittaa vapaa-aikanakaan.

Karismalla eli henkilökohtaisella vakuuttavuudella saat sanomasi perille ja ajatuksesi myytyä. Ilouutinen: sinussa on jo karismaa ja se on taito, jota voit edelleen kehittää. Perusasiat ovat helppoja, mutta mestariksi kehittyminen vaatii harjoitusta. Lähtölaukauksen ja takuuvarmat, juuri sinulle sopivat harjoitteet saat tästä koulutuspäivästä.

Tämä ei ole esiintymis- tai puhetaidon koulutus! Nekin ovat hyödyllisiä, mutta vain, jos ne rakennetaan karismasi päälle.

CxO on auttanut menestyksellisesti jo satoja henkilöitä elämän eri aloilla vakuuttavuutensa kehittämisessä. Varmista, että olet tulevaisuuden menestyjien joukossa.

Olemme niin varmoja kurssimme toimivuudesta, että lupaamme rahat takaisin, jos et vakuutu. Henkilökohtainen CxO Karismaprofiilisi osoittaa vakuuttamisvahvuutesi ja kehityskohteet. Vertaamme karismaasi tuhansiin henkilöihin. Profiilisi auttaa sinua hahmottamaan, mistä kehittymisesi kannattaa aloittaa.

Kurssilaiset ovat pitäneet erityisesti päivän vuorovaikutteisuudesta, keskusteluista ja itse tekemisestä sekä niiden tuottamista oivalluksista. Päivän aikana jokainen koostaa omaa harjoituspäiväkirjaansa, mikä varmistaa sen, että päivän oivallukset jäävät elämään koulutuksen jälkeenkin.

”Koulutus oli ytimekäs. Erittäin inspiroiva ja keskusteleva sekä aivan uusiakin pohdintoja herättävä!”
”Opin paljon ja sain todella reilun paketin käyttööni. Kiitos!”
”Innostava koulutus!”
”Monipuolisesti käsiteltiin asioita. Hyviä harjoituksia. Leppoisa tunnelma.”
” Tosi mielenkiintoinen koulutus! Hyvä että ilmoittauduin. Nyt pitää ottaa konkreettisesti käyttöön.”
”Karisma on erityisesti Suomessa väheksytty ominaisuus.”
”Hyvä kompakti kokonaisuus.”
”Mukava koulutus, joka antaa mukavasti vauhtia omaan kehittymiseen.”
”Hyvää inputtia itsetutkiskelulle.”
”Mielenkiintoinen koulutus, joka laittaa miettimään omia toimintatapoja. Kiitos!”
”Kiitos Toni. Jälleen vakuuttava koulutus!”
”Loistava koulutus!”
”Kehittävä, kestävä koulutus.”
”Jokainen voi kehittää karismaansa/vaikuttavuuttaan.”
”Sain hyviä ideoita kehittää itseäni.”

Tee päätös, jota et tule katumaan! Ilmoittaudu alla olevasta linkistä Karisma Master Class- koulutuspäivään! Tule koulutukseen karismaattisena itsenäsi ja lähde päivän päätteeksi entistäkin vakuuttavampana kotiin.

Kurssin sisältö:
– Mitä karisma on ja mitä sillä voi saavuttaa?
– Mitä karisma ei ole ja mihin sitä ei saa käyttää?
– Sinun karismasi nykytila (CxO Karismaprofiili)
– Karisman kahdeksan luokkaa ja 30 karismaan vaikuttavaa ominaisuutta
– Henkilökohtainen sinulle räätälöity harjoituspäiväkirja
– Karismani hiljainen tieto
– Sinun karismasi tavoitetila

Kouluttajat:
Johtamisaktivisti Toni Hinkka ja kehitystunnustelija Marja-Leena Tikkanen.

Technopolis Vantaa, Teknobulevardi 3, 01530 Vantaa

Aika: