Karisma Master Class (1 pv)
CxO Professional järjestää nyt koulutuksen:

Karisma Master Class (1 pv)

09.06.2016, Verkkokoulutus + Technopolis Aviapolis, Vantaa Teknobulevardi 3-5, Vantaa 25 toukokuun, 2016 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Haluatko ihmisten kuuntelevan sinua keskittyneesti? Haluatko heidän harkitsevan sanomaasi tarkkaan? Haluatko heidän innostuvan ehdotuksistasi?

Karismalla eli henkilökohtaisella vakuuttavuudella saat sanomasi perille ja ajatuksesi myytyä. Ilouutinen: sinussa on jo karismaa ja se on taito, jota voit kehittää. Perusasiat ovat yksinkertaisia, mutta mestariksi kehittyminen vaatii paljon harjoitusta. Lähtölaukauksen ja takuuvarmat, juuri sinulle sopivat harjoitteet saat tästä Master Class -päivästä.

Karisma on merkityksellisin henkilökohtainen ominaisuus heille, joiden työssä on tärkeää vaikuttaa toisiin ihmisiin: vaikuttajille, johtajille, esimiehille, myyjille, kouluttajille, konsulteille, uraorientoituneille ja työnhakijoille. Vakuuttavuudesta ei ole haittaa vapaa-aikanakaan.

Tämä ei ole esiintymis- tai puhetaidon koulutus! Nekin ovat hyödyllisiä, mutta vain, jos ne rakennetaan sinun karismasi päälle.

CxO on auttanut menestyksellisesti jo satoja henkilöitä elämän eri aloilla vakuuttavuutensa kehittämisessä: vaikuttajia, poliitikoita, yritysjohtajia, myyjiä, kouluttajia, työnhakijoita jne. Olemme niin varmoja kurssimme toimivuudesta, että lupaamme rahat takaisin, jos sinusta tuntuu, ettei menetelmämme tehoa.

Tule siis karismaattisena itsenäsi tähän kurssipäivään ja lähde päivän päätteeksi entistäkin karismaattisempana kotiin.

Kurssin sisältö:
– Mitä karisma on ja mitä sillä voi saavuttaa?
– Mitä karisma ei ole ja mihin sitä ei saa käyttää?
– Sinun karismasi nykytila (CxO Karismaprofiili)
– Karisman kahdeksan luokkaa ja 30 karismaan vaikuttavaa ominaisuutta
– Henkilökohtainen sinulle räätälöity harjoituspäiväkirja
– Karismani hiljainen tieto
– Sinun karismasi tavoitetila

Kouluttajat:
Johtamisaktivisti Toni Hinkka ja kehitystunnustelija Marja-Leena Tikkanen.

Technopolis Vantaa, Teknobulevardi 3, 01530 Vantaa

Aika:
09.06.2016 klo 09.00-16.00

220 eur
+ alv. Normaalihinta 670 eur + alv!