Kilpailuetua ja liiketoimintamahdollisuuksia kestävästä kehityksestä (2 pv)
Laatukeskus järjestää nyt koulutuksen:

Kilpailuetua ja liiketoimintamahdollisuuksia kestävästä kehityksestä (2 pv)

15.-16.09.2016, Life Science Center, Laatukeskus, Espoo Keilaranta 16, Espoo 25 tammikuun, 2016 Sampo Korppoo

Kiertotalous ja globaalit megatrendit tuovat mittavia liiketoimintamahdollisuuksia myös suomalaisille yrityksille.

Tässä koulutuksessa opit kestävän liiketoiminnan keskeisimmät käsitteet ja saat vastauksia ajakohtaisiin kysymyksiin. Kiertotalous ei ole pelkästään jäteasiaa, vaan liiketoimintamallien sekä tuote- ja palvelukehittämisen miettimistä uudelleen (design for circularity, product design, service design, new business models).

Tämä kurssi on sinulle, joka tarvitset tietoa siitä, miten erinomaiset organisaatiot ovat käytännössä integroineet vastuullisuuden osaksi liiketoimintaprosesseja, toimintatapoja ja muita johtamisjärjestelmiä.

Koulutukseen sisältyy ryhmätehtäviä, harjoituksia ja case-esimerkkejä. Vastuullisuusteemaa käydään läpi käytännön näkökulmasta ja omaan työhön soveltaen.

Kouluttajat:
Paula Fontell
on Ethica Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja. Aiemmin hän on työskennellyt 13 vuotta Nokialla ja Nokia Siemens Networksissa globaalin resursoinnin, yritysvastuun ja strategisen organisaationkehittämisen parissa. Paula on vastannut mm. tehtaiden työoloista ja auditoinneista, sosiaalisesta vastuusta ja sidosryhmäviestinnästä sekä NSN:n organisaatiodesignista ja ylimmän johdon muutoskoulutuksesta.

Anne Raudaskoski on toinen Ethican perustajista ja pitkän linjan yritysvastuukouluttaja. Anne on tuonut uutta yritysvastuuajattelua Suomeen Englannista, jossa hän toimi yliopiston vastuupäällikkönä, rakentaen koko yliopiston vastuullisuusohjelman. Anne on toiminut myös yhteiskunnallisten yritysten parissa Hub Helsingissä ja kehityspäällikkönä Suomalaisen työn liitossa.

Laatukeskus Excellence Finland Oy, Keilaranta 14, 02150 Espoo

Aika:
15.-16.09.2016

1290 eur/1050 eur
(Laatuyhdistyksen jäsen)

Peruutusehdot
Ilmoittautumisesi on sitova. Myöhemmin kuin 14 vrk ennen kurssia tehdyistä peruutuksista perimme 50 % kurssin hinnasta. Jos varattu paikka jätetään peruuttamatta, veloitamme koko hinnan. Jos olet estynyt osallistumasta, organisaatiosi voi vaihtaa osallistujaa kuluitta ilmoittamalla siitä Laatukeskukseen ennen koulutuksen alkua.