Kirjanpidon ja verotuksen ajankohtaispäivä (1 pv)
Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

Kirjanpidon ja verotuksen ajankohtaispäivä (1 pv)

19.09.2017, Solo Sokos Hotel Torni, Tampere Ratapihankatu 43, Tampere 6 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Tiivistelmä:
Kirjanpidon ja verotuksen ajankohtaispäivä tarjoaa tuhdin tietopaketin uusimmasta lainsäädännöstä ja sen käytännön soveltamisesta. Kouluttaja Risto Walden johdolla käsittelyssä ovat uuden kirjanpitolain soveltamiseen liittyvät erityiskysymykset sekä KILAn uusimmat lausunnot ja yleisohje. Ajankohtaispäivässä saat tiedon myös uusimmista vero-oikeustapauksista ja verotusmenettelylain muutoksista.

Hae tuorein tieto työsi tueksi käytännönläheisestä koulutuksesta!

Asiantuntijat:
Kouluttajana on KTL, KLT Risto Walden, joka toimii verotuksen ja laskentatoimen asiantuntijana Bilanssi Oy:ssä. Hän on aiemmin työskennellyt Helsingin kauppakorkeakoulun laskentatoimen laitoksella ja Verohallinnossa. Hänellä on laaja ja pitkä kokemus kirjanpidon ja verotuksen kouluttajana ja kirjailijana.

Ohjelmassa:
– Uuden kirjanpitolain soveltaminen – käytännön kokemuksia ja huomioitavaa
– Osakeyhtiölain muutosten soveltaminen käytännössä
– Kirjanpitolautakunnan uusimmat lausunnot
– Kirjanpitolautakunnan yleisohje asunto-osakeyhtiöiden ja muiden keskinäisten kiinteistöyhtiöiden kirjanpidosta, tilinpäätöksestä ja toimintakertomuksesta
– Verolakien muutokset 2017, yrittäjävähennyksen käytännön soveltaminen ja vaikutukset
– Uusimmat vero-oikeustapaukset ja Verohallinnon ohjeet
– Verotusmenettelylain muutokset – OmaVero käytännössä

AIKATAULU:
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Koulutusta

12.00 Lounas

12.45 Koulutusta

14.00 Iltapäiväkahvi

15.30 Koulutus päättyy

ti 19.09.2017 Solo Sokos Hotel Torni (Ratapihankatu 43), Tampere

Aika:
ti 19.09.2017, kello 9–15.30

Koulutuspäivän hinta on 530 eur + alv 24%.
Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.