LEAN kokeilukulttuuri – ketterät työkalut kätevästi käyttöösi (webinaari)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

LEAN kokeilukulttuuri – ketterät työkalut kätevästi käyttöösi (webinaari)

24.11.2016, Webinaari , Webinaari 10 heinäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Laadunvarmistus , Tuotanto ja logistiikka , Viestintä

Kuinka kehittäminen saadaan osaksi päivittäistä työtä, erillisten ja irrallisten tapahtumien sijaan?

Tässä ketterässä webinaarissa opit

• Toimivat keinot, kuinka uusia tuote- ja palvelukonsepteja luodaan ja testataan nopeasti ja tehokkaasti
    • Tuotekehitysfilosofian, jossa oppiminen, ideoiden nopea kehitys ja asiakaslähtöisyys ovat keskiössä
    • Tekniikoita, joilla voi testata idean markkinapotentiaalin mahdollisimman pienellä vaivalla ja kustannuksilla

Lean Startup-valmennukset on luotu henkilöille ja organisaatioille, jotka haluavat luoda uutta ja varmistua ideansa kysynnästä ennen lanseerausta.

Haluamme minimoida ajan ja rahan haaskauksen, sillä niin monet lanseeraukset menevät hukkaan, koska ideaa ei ole testattu oikeiden asiakkaiden kanssa ja ratkaistavaa ongelmaa ei ole vahvistettu.

Kenelle:

• Yrittäjille, jotka haluavat varmistua tuotteidensa suosiosta ennen lanseerausta
  • Tuotepäälliköille, jotka haluavat testata tuotteita tai ominaisuuksia, mutta eivät halua sitoutua ennen kuin kysynnästä on näyttöä
  • Pienyrittäjille, jotka haluavat tuotteistaa liiketoimintansa, mutta haluavat testata ideansa soveltuvuuden ennen sijoittamista
  • Markkinoijille, jotka haluavat testata uusia tuotteita tai palveluita
  • Julkisen tahon työntekijöille, jotka haluavat nopeuttaa hankkeidensa vauhtia
  • Kaikille, jotka haluavat testata ideoitansa vaikka kotisohvaltaan minimisitoutumisella

Webinaarin ohjelma

Miksi kokeilukulttuuri on niin olennaista nykyään
Miten voit käyttää kokeiluita omassa työssäsi
Ideatestauksen ABC

1. Halvin mahdollinen tuote -metodi ideatestauksen välineenä (Minimum Viable Product, MVP)
  2. MVP-tyypit ja käyttötarkoitukset
  3. MVP-työkalut

Aikaa kysymyksille

KouluttajaTuomas Mikkonen, KTM - Eventium kouluttaja, Lean Office

Tuomas Mikkonen, KTM, on erittäin luova ja inspiroiva kouluttaja. Tuomaksella on työkokemusta sekä yrityspuolelta että projektitoiminnasta, ja hän on myös kouluttanut satoja yrittäjiä ja managereita. Niinpä Tuomaksella on ainutlaatuista ammattitaitoa ja näkemystä, jonka avulla hän voi vastata koulutettavien monipuolisiin tarpeisiin.

Huomaa myös joulukuun lähikoulutus. Saat webinaariosallistujan edun. Lisää ilmoittautumislomakkeen Muut tiedot kohtaan: ”Webinaariosallistujan etu -100€”

LEAN Office (1 pv)

Mikä on webinaari?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon sekä esiintyjät että osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Pääset mukaan webinaariin klikkaamalla henkilökohtaista osallistumislinkkiä, joka lähetetään sinulle sähköpostitse hyvissä ajoin ennen webinaarin alkamisajankohtaa. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

Webinaarikoulutuksen hyödyt

Voit osallistua asuinpaikkakunnastasi riippumatta kätevästi internetin kautta tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella.

• Ei matkustamista ja siihen liittyviä kustannuksia
  • Ei ylimääräistä ajankäyttöä
  • Ei riskiä tilaisuuden sisällön menemisestä ohi esteen sattuessa
  • Mahdollisuus kerrata koulutuksen sisältöä verkkotallenteelta jälkikäteen

Aika ja paikka: 24.11.2016 klo 13.00 – 14.30

(webinaari on live, mutta voit katsoa myös tallenteena, siellä ja silloin kun sinulle sopii)

Koulutuksen hinta: 157 € (+ alv 24 %) / hlö pitää sisällään webinaaritallenteen ja koulutusaineistot

Täydellinen videotallenne  – kertaa koulutusta niin monta kertaa kuin haluat

Koulutuksen jälkeen osallistuja saa käyttöönsä webinaaritaltioinnin sekä lisäksi koulutusaineiston pdf-muodossa. Tallenne on katseltavassa henkilökohtaisen linkin kautta. Käyttöoikeus on voimassa 6 kk ja se toimitetaan sinulle sähköpostitse noin kolmen arkipäivän sisällä koulutuksen toteutuksesta. Sinun ei siis tarvitse katsoa kaikkia webinaareja samantien, jos olet estynyt.

Eventiumin webinaarikoulutukset toteutetaan Citrix GoToTraining –järjestelmällä.

Webinaari vapauttaa – katsele ja kuuntele töistä, kotoa, mökiltä, vaikkapa laiturin nokasta, sinä päätät – tallenteen voit seurata reissun päällä myös ajasta ja paikasta riippumatta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.