Lean-periaatteilla tehoa toimistoon ja hallintoon (1 pv)
Ilkka Kourin uutuuskurssi!
järjestää nyt koulutuksen:

Lean-periaatteilla tehoa toimistoon ja hallintoon (1 pv)

25.10.2017, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 26 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Lean-periaatteilla tehoa toimistoon ja hallintoon -koulutuksessa
saat konkreettista tietoa:

– kuinka Lean Management -periaatteilla voidaan jo lyhyessä ajassa parantaa toimistotyön ja tietojenkäsittelytehtävien tehokkuutta, laatua sekä henkilöstön työtyytyväisyyttä
– miten voit Leanin avulla toteuttaa johtamis- ja kehittämistyötä uudella tavalla
– miksi Lean-periaatteet ovat tunnustetusti tehokkain tällä hetkellä tunnettu keino kehittää organisaation laajuista osaamista ja kilpailukykyä
– millaisia ovat toimisto- ja hallintoprosessien kehittämisen keskeiset tekniikat
– miten johtamismenetelmät sekä leanin käyttöönoton periaatteet toimivat
– runsaasti esimerkkejä käytännön tekniikoista, joiden avulla voidaan saada aikaan konkreettisia parannuksia jo lyhyellä aikajänteellä.

Kurssin hyödyt
Opit ymmärtämään uusia mahdollisuuksia toimistotyön ja hallinnon kehittämisessä. Saat konkreettisia työkaluja prosessien virtauksen ja tehokkuuden parantamiseen. Opit soveltamaan lean-johtamista toimistossa.

Kenelle
Kurssi soveltuu kaikille toimisto- ja hallintoprosessien esimiehille sekä kehitystyöstä kiinnostuneille.

Kouluttaja
Kurssin vastaavana kouluttajana toimii Ilkka Kouri, joka on valmentanut suomalaisia organisaatioita lean-tekniikoihin jo 24 vuoden ajan. Ilkka on yksi tunnetuimmista lean- ja tuotannonohjausosaajista maassamme. Hän on kouluttanut tuhansia henkilöitä ja satoja organisaatioita ja on saanut poikkeuksetta hyvän palautteen esiintymistaidoista sekä asiaosaamisesta. Laajan koulutus-, tutkimus- ja julkaisutoimintansa ansiosta Ilkka on Suomen Lean –yhdistys ry:n ja Suomen tuotannonohjausyhdistyksen kunniajäsen. Viimeiset kaksi vuotta Ilkka on keskittynyt pankkiiri- ja varain-hoitoliiketoiminnan kehittämiseen ja erityisesti toimistoprosessien kehittämiseen.

Kurssin yritys-casena on Asiakaskeskeinen virtaustehokkuus: Case Danske Bank, jonka esittelee kokenut asiakaskokemuksen ja lean-kehittämisen ammattilainen Jarkko Vuorikoski. Hän on ollut kehittämässä Danske Bank-konsernia pohjoismaissa asiakaskeskeisemmäksi, läpinäkyvämmäksi ja tehokkaammaksi organisaatioksi. Lukuisat kehityshankkeet eri maissa ja liiketoiminnoissa ovat osoittaneet lean-kehittämisen voiman myös rahoitusalalla. Jarkko uskoo vahvasti asiakaskokemuksen parantamisen ja toiminnan samanaikaisen tehostamisen yhdistelmään. Tällä hetkellä hän keskittyy rahoitusyhtiötoiminnan kehittämiseen Danske Finance Oy:ssä.

Ohjelma 25.10.2017

Cumulus Resort Airport Congress Center, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa

Aika:
25.10.2017

597 eur /hlö (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 497 eur /hlö (+ alv 24 %).
Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.