Lean Sales (webinaari)
Lean Lion järjestää nyt koulutuksen:

Lean Sales (webinaari)

29.11.2017, Webinaari , Webinaari 6 marraskuun, 2017 Sampo Korppoo

Haluaisitko oppia kuinka myyntiin voi soveltaa Lean -johtamisfilosofiaa ja sen metodeita? Entä nähdä mitkä ovat tyypillisimmät virheet ja vastaavasti myynnin lisätehonlähteet? Haluaisitko nähdä konkreettisen Lean Sales Case -esimerkin Suomesta?

Tässä webinaarissa käydään lävitse case yrityksen nimi, toimiala, toimintatilanne, konkreettiset toimenpiteet ja tottakai tulokset, jotka olivat:

– Myyntitehon laskennallinen nousu noin 500 %
– Panokset pysyivät samana alkuinvestoinnin jälkeen.

Jos haluat tietää, miten nämä käytännössä tehtiin, niin kuulet ne tässä webinaarissa.

Webinaari on tarkoitettu yksityisen sektorin toimihenkilöille ja ylemmille toimihenkilöille. Voit työskennellä myyntiin, markkinointiin, liiketoiminnan- tai prosessien kehittämiseen liittyvissä tehtävissä. Voit myös olla yrityksen johdossa, päällikkö- tai insinööritasolla.

Osallistuminen on helppoa eikä vaadi pohjatietoja
Webinaari on hyvin käytännönläheinen, joten et tarvitse siihen mitään erityisiä pohjatietoja. Voit osallistua webinaariin oman työpöydän ja tutun kahvikupin äärestä täysin ilman matkustamisen vaivaa ja kuluja.

Asiakkaiden kommentteja aikaisemmista Lean webinaareista
”Webinaari oli juuri sitä mitä se lupasikin! Lisäksi se toimi teknisesti hyvin ihan tavallisella tietokoneella ilman erillisiä ladattavia ohjelmia.”

”Webinaarissa annettiin hyvä kuva siitä, miten projekteissa voi onnistua tai epäonnistua. Hyvä, että myös ne ’käsikirjasta’ poikkeavatkin kokemukset esitellään. Se lisää uskottavuutta. Kaksi tuntia meni tosi nopeasti mielenkiintoisen aiheen parissa.”

”Hyvät ja käytännönläheiset esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista.”

Valmentaja

MARKO PARKKINEN DI, BBA
– Myynnin ja markkinoinnin kokenut ammattilainen!
– Moniyrittäjänä hän on ollut perustamassa 23 yritystä
– Toiminut lähes kahdenkymmenen yrityksen ja yhteisön hallituksessa.
– Lisäksi hän on auttanut yli 100 yritystä hyödyntämään liiketoimintaansa liittyviä mahdollisuuksia.

Lean Sales -webinaari
– Mitä Lean Sales on?
– Lean myynti lähtee ostamisen ymmärtämisestä
– Lean myynnin johtaminen
– Tyypillisimmät virheet
– Lean Sales Case -esimerkki Suomesta

Tämä koulutus järjestetään webinaarina, jolloin pääset suoraan koulutuksen jälkeen kertomaan kollegoillesi oppimistasi uusista oivalluksista.

Miten käytännössä?

Webinaari järjestetään sinulle täysin ilmaisella Webinar Jam -ohjelmistolla, joka on käytännössä alan standardi. Saat ennen koulutusta sähköpostiisi henkilökohtaisen linkin, jolla pääset mukaan webinaariin. Sinun ei siis tarvitse ladata koneellesi mitään ohjelmia!
Osallistuaksesi et tarvitse mitään muuta kuin tietokoneen ja nettiyhteyden.

Tämä “Lean Sales -webinaari” ja työkirja
maksavat nyt vain 197 eur/hlö (+ alv). Tekniikasta johtuen osallistujien määrä on rajattu ja osallistujat otetaan mukaan webinaariin ilmoittautumisjärjestyksessä.

P.S Lataa tästä ilmainen Opas: 9 ohjetta parempaan Lean Johtamiseen

Webinaari

29.11.2017 9.30-11.00

197 eur/hlö
(+ alv) sisältäen webinaari työkirjan arvo 26 eur

Ilmoittautuminen:
Lean Lion Oy lähettää päivää ennen tapahtumaa sähköpostiosoitteeseen linkin webinaariin sekä kaikki tarvittavat materiaalit.

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta.