Some-mainonnan jatkokurssi (1/2 pv)
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Some-mainonnan jatkokurssi (1/2 pv)

06.06.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 8 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Oletko jo kokeillut mainontaa somessa, ja nyt olisi aika viedä asiat seuraavalle tasolle? Haluatko kehittää mainoksiasi oikeaan suuntaan? Tiedätkö miten uudelleenmarkkinointi saadaan toimimaan tehokkaasti – myös käytännössä?

Tämä Some-mainonnan jatkokurssi antaa sinulle varmuutta tekemiseen, syvällisempää osaamista mainonnan työkaluihin ja paljon konkreettisia asiantuntijavinkkejä mainontaan!
Hyödyt:

Käytännönläheinen koulutus tarjoaa syventävän katselmuksen niin Facebook-, Instagram- kuin Twitter-mainonnan saloihin. Aiheina somemainonnan suunnittelu, kohdentaminen, optimointi, tulosten mittaaminen ja raportointi. Luvassa ei ole pelkkää luento, vaan keskustelulle on tilaa – tällöin saadaan käsiteltyä juuri niitä asioita, joista kukin hyötyy omassa somearjessaan.

Kenelle:
Tämä koulutus sopii sinulle, joka olet jo tehnyt some-mainontaa, mutta haluat syventää taitojasi. Koulutus on suora jatke Grapevinen suositulle Some-mainonnan tehokurssille. Tule oppimaan somemainonnan yleistä sekä kanavakohtaista hyvää käytäntöä ja päivittämään tietojasi eri mainosalustojen mahdollisuuksista. Koulutuksessa käydään syvällisemmin läpi erityisesti Facebook-mainontaa.

Kouluttaja:
Kouluttajana toimii Grapevinen some-mainonnan asiantuntija Anu Mikkola. Anulla on vuosien kokemus niin suurten kuin pienempienkin brändien päivittäisestä mainonnasta sosiaalisessa mediassa. Kouluttajana Anu on käytännönläheinen ja koulutuksissa keskustelu on aina avointa.

SISÄLTÖ
Miksi mainonta sosiaalisessa mediassa kannattaa?

Trendit 2017
Somemainonnan onnistumisia ja sudenkuoppia

Some-mainonta Kanavakohtaisesti: Twitter, Facebook ja Instagram
Mainonnan suunnittelu monikanavaisesti
Tavoitteiden määrittely
Eri mainosmuodot
Kohdentamisen jalo taito
Budjetin määrittely
Omien kohderyhmien luominen ja oman asiakasrekisterin hyödyntäminen mainonnassa
Hinnoittelun valinta: CPC vs CPM
Mainoksien optimointi
Seuranta ja raportointi
Facebook-pikseli: asennus ja hyödyntäminen mainonnassa
Remarketing: Mitä tarkoittaa remarketing ja miten sitä hyödynnetään mainonnassa
Facebookin mainostyökalusta ja Power editorista

Keskustelua

Sana vapaa koko koulutuksen ajan!

Grapevine, Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki

Aika:
06.06.2017

320 eur
+ alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.