Menestyvän johtajan mindset – 7 työkalua (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Menestyvän johtajan mindset – 7 työkalua (1 pv)

09.10.2017, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 27 syyskuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Sain uusia ideoita!"

• "Tuli parempi mieli."

• "Positiivinen kokemus."

Johtaja ja menestyksen mentaaliset työkalut – kuinka tulla johtajaksi, joka haluat olla.

Mielen selkeys, sitkeys ja mentaalinen palautumiskyky ovat hyvän johtajan perusominaisuuksia.

Koulutuksessa opit ymmärtämään ihmismielen toimintaa syvällisemmin. Pystyt toimimaan enimmän aikaa omasta parhaasta potentiaalistasi käsin. Samalla pystyt kokemaan suurta mielekkyyttä ja sisäistä motivaatiota. Kun mieli on selkeä, pystyt keskittymään, ratkaisemaan ongelmia ja menestymään kaikessa mitä teet.

Koulutus perustuu Sydney Banksin lanseeraamaan nk. kolmen prinsiipin ymmärrykseen ihmismielen toiminnasta.

Kenelle

Esimiehille, tiiminvetäjille ja johtajille. Koulutus soveltuu erinomaisesti myös kaikille uusia näkökulmia ja parempia tuloksia haluaville.

Tämän koulutuksen hyödyt

Valmennuksessa perehdytään selkeiden, käytännönläheisten esimerkkien kautta siihen, miten voit toimia selkein mielin missä tilanteessa tai olosuhteissa vain, sekä siihen miten saat käyttöösi seitsemän menestyvän johtajan mentaalista työkalua.

Oppiminen tapahtuu oivaltamalla, joten sinun ei tarvitse harjoitella, muistaa, soveltaa tai käyttää mitään tekniikoita saadaksesi käyttöön menestyvän johtajan mindsetin. Syvällisestä oivalluksesta seuraa ymmärrys, joka vaikuttaa suoraan ajatuksiisi, toimintaasi ja koko elämääsi.

Annukka Pesonen, johtaja-koulutus, TaM, KM, Oivalluskoulu.Kouluttaja

Kouluttajana toimii yrittäjä, TaM, KM, Annukka Pesonen, Oivalluskoulu.

Annukan toinen maisterin tutkinto on kognitiivisen oppimisteorian alalta. Hän rakentaa koulutuksensa ja valmennuksensa sen sekä kolmen prinsiipin psykologisen ymmärryksen pohjalta.
    Annukalla on yli 10 vuoden kokemus kouluttamisesta. Hän kouluttaa ja valmentaa johtajia, esimiehiä, yrittäjiä ja työelämän ammattilaisia ymmärtämään ihmismielen toimintaa syvällisemmin ja hyödyntämään tuota ymmärrystä työelämässä. Sen seurauksena hänen valmennettavansa pystyvät hyödyntämään omaa ja henkilöstönsä parasta potentiaalia haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi.

Kouluttajana Annukka on saanut positiivista palautetta erityisesti helposti lähestyttävästä ja vuorovaikutteisesta otteesta sekä innostavasta lähestymistavastaan.

8:30 Ilmoittautuminen, materiaalien jako ja aamupala

9:00 Valmennus alkaa

Ihmismielen toiminnan perusperiaatteet

Soveltamisesta seurauksiin

Tauko

Seitsemän mentaalista työkalua ollaksesi menestyvä johtaja ja miten saat ne käyttöösi

–          Selkeys – Selkeä ja läsnä oleva mieli

–          Suunta – Suunnan ja merkityksellisyyden tunne, sisäinen motivaatio

–          Sitkeys – Vahva sisäinen luottamus, sitkeys ja mentaalinen palautumiskyky

–          Luovuus – Luova ongelmanratkaisu- ja innovointikyky

–          Yhteys – Vahvojen yhteyksien rakentaminen asiakkaisiin, kollegoihin ja alaisiin

–          Aitous – Autenttisuus, vapaus olla vahvasti oma itsesi ja hyödyntää omaa parasta potentiaaliasi

–          Intuitio – Intuition, sisäisen ohjausjärjestelmän hyödyntäminen

11:30 – 12:15 Lounas

Käytännön seurauksia menestyvän johtajan mindsetistä

–        Johtamisen taito

–        Päätöksenteko

–        Ongelmanratkaisu, luovuus ja innovaatiot

14:00 Kahvitauko

–        Suorituskyky ja tuottavuus

–        Paineen ja stressin hallinta

–        Johtaminen ja elämä uudella tasolla

15:30 Valmennus päättyy

Koulutuspaikka: Cumulus Resort Airport Congress Center, Robert Huberin tie 4, Vantaa

Ajankohta: 9.10.2017

Hinta: 597 euroa/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi hlöä tai enemmän 497 eur/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.