Suomen Liikekirjat järjestää nyt koulutuksen:

Onnistu somessa – strategiaa ja sisältöoppia (2 pv)

Someen ei kannata mennä soitellen. Strategia tai suunnitelma on tarpeen, jotta et heitä yrityksesi arvokasta markkinointibudjettia sinne kuuluisaan kankkulan kaivoon. Toisaalta sisällön tuottaminen on aikaa vievää ja haasteellista. Oikeanlainen sisältö kuitenkin tuottaa tulosta ja palvelee ponnisteluissasi 24/7.

Onnistu somessa -koulutuspäivät antavat sinulle taskujen täydeltä ideoita, inspiraatiota ja ennen kaikkea käytännöllisiä työkaluja somestrategian luomiseen sekä sisällöntuotantoon.
Työkalut ja menetelmät esitellään oikeassa ympäristössään case-esimerkkien tukemana. Saat lisäksi mukaasi kattavan materiaalipaketin, josta myöhemminkin löydät tarvittavat ohjeet ja vinkit. 

Kenelle?
Markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille (b2c ja b2b)
, joiden vastuulla on yrityksen sosiaalisen median suunnittelu ja käytännön toteutus. Tällä kurssilla ei kerrata sadatta kertaa sitä, mitä sosiaalinen media on, vaan sukelletaan suoraan asian ytimeen: millainen on sosiaalisen median menestysresepti yrityksen näkökulmasta tarkasteltuna. 

Asiantuntijat:
Innostavina kouluttajina toimivat toimitusjohtaja Marika Siniaalto ja asiakkuuspäällikkö Virve Karinkanta sosiaalisen median pioneeriyritys Grapevine Oy:stä.


OHJELMA 07.09.2016, klo 9–16

Työkalupakki sosiaaliseen mediaan

Sosiaalisen median menestysresepti
• Miksi tämä on ylipäätään tärkeää ja jopa olennaista?
• Mikä on muuttunut ja miten yrityksen pitäisi muuttua mukana?
• Mitkä askeleet on otettava, jotta tuloksia voi odottaa?
• Missä pitää olla läsnä ja mitä on hyvä mitata?

Some-trendit vuonna 2016
• Hakukoneoptimointi somen avulla
• Kasvuhakkerointi ja some
• Sosiaalinen myynti
• Työntekijälähettilyys

Tärkeimmät sisältökanavat ja miten niitä hyödynnetään
• Blogi, Instagram, Pinterest, Slideshare ja Youtube
• Case-esimerkkejä

Tärkeimmät jakamisen kanavat ja miten niitä hyödynnetään
• Facebook, Twitter, LinkedIn, Periscope ja Snapchat
• Case-esimerkkejä

Yhteenveto ja aikaa kysymyksille / keskustelulle

————-

08.09.2016, klo 9–16

Sisällöntuotanto somessa ja verkossa

Sisällöntuotannon ja käytännön läsnäolon salaisuudet
• Sisällön suunnittelun kulmakivet
• Suunnitelman tasot: yleisestä yksittäiseen
• Suunnitelmallisen tekemisen malli aktiivisen vuorovaikutuksen kanaviin (mm. Instagram ja Twitter)
• Sisällöntuottajan työkalut

Blogi-sisällöt
• Blogistrategian avainkysymykset sisällön kannalta
• Miten toimiva blogi rakennetaan?
• Hyvän blogiartikkelin anatomia ja vinkkejä bloggaamiseen
• Case-esimerkkejä

Sisältökanavat somessa ja sisällöntuotanto näissä
• Instagram, Pinterest, Slideshare, Youtube
• Teoriassa ja käytännössä
• Sisällön laadun seuranta: mittaaminen ja analysointi & kehittäminen
• Case-esimerkkejä

Tärkeimmät jakamisen kanavat ja sisällöntuotanto näissä
• Facebook, Twitter, LinkedIn
• Teoriassa ja käytännössä
• Sisällön laadun seuranta: mittaaminen ja analysointi & kehittäminen
• Case-esimerkkejä

Seurannan ja sisällöntuotannon apuvälineitä
• Seurantatyökalut
• Yhteisömanagerin työkalut

Yhteenveto ja aikaa kysymyksille / keskustelulle

——————————

Koulutuspaikka:
Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Aika:
07.–08.09.2016, kello 9–16

Hinta:
Kaksipäiväisen koulutuksen hinta on 990 eur + alv 24 %. Hinta sisältää kattavan koulutusmateriaalin ja koulutuspäivien tarjoilut.

Peruutusehdot:
Koulutuspaikan varaus on mahdollista peruuttaa maksuttomasti 14 päivää ennen tilaisuuden alkua. Laskutus tapahtuu sen jälkeen. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.