Outlook kikat ja konstit – ajankäyttö ja viestintä hallintaan (1 pv)
Suositun koulutuksen uusinta
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Outlook kikat ja konstit – ajankäyttö ja viestintä hallintaan (1 pv)

02.06.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 18 maaliskuun, 2016 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Onko sähköpostilaatikkosi jatkuvasti täynnä? Käytätkö näyttösi tai työpöytäsi reunassa vielä keltaisia outlookmuistilappuja tehtävien asioiden merkiksi? Löydätkö tarvittaessa nopeasti vanhat viestit ja kalenterimerkinnät?

Koulutuksessa opit tehostamaan sähköpostiviestintää, tehtävien hallintaa Outlookin avulla sekä kalenterin käyttöä. Lisäksi tutustumme OneNoten käyttöön muistiinpanojen ja ideoinnin apuna sekä Excelin käyttöön viestinnän tukena. OneNotesta tai Excelistä ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta.

Kenelle

Koulutus sopii esimerkiksi asiantuntijoille, sihteereille/assistenteille, konsulteille, toimistotyöntekijöille, johtajille, yrittäjille ja muille henkilöille, jotka käyttävät Outlook-ohjelmaa säännöllisesti.

Koulutuksessa käytetään oman kannettavan tietokoneen Outlook-ohjelmaa, joka viritetään päivän aikana tukemaan työntekoasi.

Koulutus sopii Outlookin pc-versioiden 2010, 2013 ja 2016 käyttäjille.

Kouluttajapetri_manu (2)

Kouluttajana toimii Petri Manu, Mikrokoulutus Pro Oy

Kauppat. maist. Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Parin tuhannen kurssin ja luennon lisäksi Petri on kirjoittanut useita kirjoja Docendolle.

Petri tunnetaan erittäin asiantuntevasta ja rauhallisesta koulutustyylistään, jonka avulla kaikki oppijat saavat tarvitsemaansa apua ja silti koulutus etenee ohjelman mukaisesti ja systemaattisesti kokemuksen tuomalla varmuudella.

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09:00 Aloitus

Sähköpostviestinnän tehostus
  • Tärkeimmät asetukset
  • Sähköpostitulvan hallinta ja Saapuneet (Inbox) -kansion tyhjennys
Tehtävien asioiden hallinta

Tauko

Viestinnän automatisoiminen
  • Pikatoimintojen hyödyntäminen
  • Nopeuta viestien kirjoittamista rakenneosilla
  • Sääntöjen hyödyntäminen
Viestien ja muiden kohteiden tehokas etsiminen
  • Etsimistoiminnon hallinta
  • Hakukansioiden hyödyntäminen

11:45 Lounas

• Yhteystiedot ja yhteystietoryhmät (jakeluluettelot) viestinnän tukena
  • Kalenterin tehokas ylläpitäminen
  • Kokouskutsujen lähettäminen ja hallinnointi
  • Datatiedoston hyödyntäminen sähköpostilaatikon koon hallinnassa
  • Liitetiedostojen hallinta

13:45 Kahvi

Ohjelmien yhteiskäyttöthumb
  • Tietojen tuominen Excelistä ja Excelin hyödyntäminen sähköpostiviestinnässä
  • OneNote-ohjelman hyödyntäminen omassa ja ryhmätyökäytössä

Käyttövinkkejä ja pikanäppäimiä
15:00 Päätös

Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, 00100 Helsinki

Osallistumismaksu:
590 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset:
Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 490 eur/hlö

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.