PRINCE2 Foundation suomeksi (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

PRINCE2 Foundation suomeksi (2 pv)

09.-10.11.2017, Tieturi Oy, Tampere Kalevantie 2, Tampere 14 syyskuun, 2017 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Koulutuksessa perehdyt Prince2 projektihallintamenetelmään. Kurssin käytyäsi osaat hyödyntää tätä projektityön viitekehystä omissa projekteissasi, joko projektipäällikkönä tai projektiryhmän jäsenenä. Tämä Prince2 koulutus valmistaa sinut suorittamaan Prince2 Foundation -sertifioinnin halutessasi.

Prince2 (PRojects IN Controlled Environments) on yksi käytetyimmistä prosessipohjaisista menetelmistä tehokkaaseen projektinhallintaan. Tämä alun perin Britanniasta ja ICT-sektorilta lähtöisin oleva projektihallinnan metodiikka on levinnyt maailmanlaajuiseen käyttöön kaikille sektoreille. Prince2 nimensä mukaisesti pyrkii luomaan testattujen käytäntöjen avulla hyvin hallussa olevan ympäristön projektien toteuttamiseen.

Tässä Prince2 Foundation -koulutuksessa saat hyvän ymmärryksen Prince2 viitekehyksestä ja sen olennaisista elementeistä. Näin pystyt toimimaan asiantuntevasti Prince2 metodiikalla toteutettavassa projektissa, olitpa projektipäällikkö tai projektiryhmän jäsen.

Kohderyhmä
Projektipäälliköt ja muut projektityössä mukana olevat ammattilaiset, jotka haluavat käyttää Prince2-projektinhallintaviitekehystä sekä osoittaa osaamistaan Prince2 Foundation sertifioitumisella.

Esitiedot
Koska tämä on tiivistetty, nopeasti etenevä kurssi, edellytetään osallistujilta perehtymistä ennen koulutusta lähetettävään materiaaliin tai kokemusta Prince2 käytöstä projektinhallinnassa. Etukäteismateriaalina lähetettävään Prince2 opaskirjaan perehtymiseen kannattaa varata aikaa 2-6 tuntia.

Prince2 Foundation -sertifioituminen ei edellytä projektityökokemusta, mutta koulutuksen oppien omaksumiseksi tämä on suositeltavaa.

Sertifikaatti
Voit halutessasi suorittaa koulutuksen jälkeen Prince2 Foundation -sertifiointitestin. Testin hinta 350 eur + alv. lisätään kurssimaksun. Sertifiointitesti on 2. koulutuspäivän päätteeksi, n. klo 16 – 18. Mainitse osallistumisestasi sertifioitumistestiin ilmoittautumislomakkeen lisätietokentässä. Testiin ilmoittautuminen on sitova.

Olemme varmoja, että Prince2 Foundation -koulutuksemme avulla pystyt läpäisemään sertifioitumistestin. Jos näin ei käy, saat ilman lisäveloitusta 1 tunnin henkilökohtaisen sparrauksen kouluttajalta ja uuden testin hintaan 125 eur + alv.

Tämä koulutus toteutetaan suomeksi, materiaali sekä valinnainen Prince2 Foundation sertifioitumistesti on englanniksi. Toteutamme Prince2 koulutusta myös englanniksi, tutustu tästä tarkemmin.

Tieturin koulutuskortilla maksavilta veloitetaan 140 eur + alv. materiaalikustannus.

SISÄLTÖ Prince2 Foundation -koulutuksessa

Opit sekä ymmärtämään että hyödyntämään Prince2-viitekehyksen tärkeimpiä konsepteja:

– 7 teemaa
– 7 prosessia
– 7 periaatetta

Osaat näitä hyödyntäen mm.

– johtaa poikkeamilla – toleranssien käyttö aikatauluissa, kustannuksissa, laadussa jne. lisää joustavuutta ja vähentää päätöksentekotarpeita
– peilata toimintaasi koko ajan projektin liiketoimintaperusteeseen (Business Case) ja sen voimassa pysymiseen
– määrittää tehokkaaseen toimintaan tarvittavat input- & output-tiedot eri projektivaiheiden välille
– luoda projektiorganisaation, jolla on selkeät vastuut
– hyödyntää testattuja raportointimalleja
– reagoida muutoksiin hallitulla tavalla
– suunnitella projektin elinkaaren

Halutessasi suorittaa Prince2 Foundation sertifioitumisen, on koulutus harjoitustesteineen valmistanut sinua tehokkaasti sertifioitumistestin läpäisemiseen.

Tieturi, Kalevantie 2, B-talo, Tampere

Aika:
09.-10.11.2017

1 550 eur
(+ alv 24 %)

Prince2 Foundation koulutuksen aikataulu:
Koulutuspäivät ovat klo 09:00 – 16:00, aamukahvia tarjolla 08:30 alkaen. Jos haluat sertifiointitestin, se on 2. koulutuspäivän päätteeksi, n. klo 16:15 – 18:15.