Projektinhallinnan jatkokoulutus – parhaat käytännöt haltuun (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Projektinhallinnan jatkokoulutus – parhaat käytännöt haltuun (1 pv)

03.10.2017, Meeting Park Campus, Helsinki Forum Kukontori, Yrjönkatu 29 C, Helsinki 7 elokuun, 2017 Sampo Korppoo

Projektinhallinta , Rakentaminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Hyvä,kiitos!"

• "Kattava katsaus erilaisiin ketteriin työtapoihin ja mitä ne vaativat organisaatiolta."

Projektinhallinta – Tavoitteena projektin onnistunut ja tehokas läpivieminen

Projektitoiminnan parhaat käytännöt haltuun

Koulutuksen aikana käydään läpi syventävästi projektinhallinnan keskeiset osa-alueet. Erityistä huomiota kiinnitetään niihin seikkoihin, jotka ovat tärkeitä projektin onnistumisen kannalta. Koulutuksessa läpikäytävät projektinhallinnan prosessiryhmät perustuvat Project Management Instituutin julkaisemaan PMBOK® teokseen, joten koulutus antaa myös eväitä PMP tai  IPMA-C sertifikaatteihin valmistautuville henkilöille.

Projektinhallinta käytännönläheisesti

Koulutus tähtää käytännönläheisen projektinhallinnan osaamisen kasvattamiseen. Tavoitteena on antaa projektipäällikölle ja projektiryhmälle tietoa projektin tehokkaaseen läpiviemiseen ja lisätä valmiuksia toimia vaativissa kompleksisissa projekteissa.

Mitä saat

• Syventävää käytännön tietoa projektinhallinnan osa-alueista, prosessiryhmistä ja parhaista käytännöistä
    • Lisää valmiuksia ammattimaiseen projektityöskentelyyn vaativissa projekteissa
    • Ymmärrystä niihin tärkeisiin seikkoihin, joilla saadaan projekti onnistumaan

Lähetämme ennakkokyselyn, jossa voit esittää omat case-kysymyksesi kouluttajalle.

Kenelle

Koulutus sopii vaativia projekteja johtaville projektipäälliköille sekä muille henkilöille, jotka haluavat syventää projektiosaamistaan, kuten projekti- ja ohjausryhmän jäsenille.

Hannu Blomqvist, hankejohtaja, Citrus Solutions Oy, projektinhallintaKouluttaja

Koulutuspäivän valmentajana toimii hankejohtaja Hannu Blomqvist, Citrus Solutions Oy. Hannulla on yli 20 vuoden käytännön kokemus projektien ja ohjelmien johtamisesta. Hän on johtanut laajoja kansainvälisiä monitoimittajaprojekteja, joilla on ollut useita osapuolia useasta yrityksestä ja monesta kansallisuudesta.

Hannulla on kokemusta hyvinkin eri tyyppisistä projekteista eri toimialoilta, mm. ICT-, telecom-, tuotekehitys-, käytöönotto- ja menetelmänkehitysprojekteista. Hän on fasilitoinut useaa projektia riskienhallinnan käytännöissä eri organisaatioissa. Hän on myös kehittänyt ERM (Enterprise Risk Management) malleja yrityksille.

Hannu on kokenut projektinhallinta-alan kouluttaja ja puhuja kansallisissa ja kansainvälisissä tilaisuuksissa ja on luennoinut aiheesta myös Aalto-Yliopistossa. Hänellä on PMI:n myöntämä projektinhallinnan PMP® –sertifikaatti ja Scrum Master sertifikaatti.

Ohjelmasisältö

14:00 Iltapäiväkahvi
    16:00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Business Meeting Park Campus, Yrjönkatu 23 B, Helsinki

Hinta: 597 eur/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ajankohta: 3.10.2017

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi hlöä tai enemmän 497 eur/hlö

Early bird -etu: Saat -100 euron hinta-alennuksen/hlö, kun ilmoittaudut 12.9.2017 mennessä. Kirjoita Muut tiedot -kenttään Early bird.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.