Projektiosaaminen 2017 (1 pv)
Ajantieto järjestää nyt koulutuksen:

Projektiosaaminen 2017 (1 pv)

14.06.2017, Graniittitalo, Helsinki Jaakonkatu 3 B, 7 krs, helsinki 6 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Projektinhallinta

Kenelle
Projektiosaamista tarvitseville asiantuntijoille, projektitiimien jäsenille ja projektipäälliköille

Perusteita hakeva saa ymmärryksen ja työkalut käytännönläheiseen projektityöhön. Kokeneet saavat uusia näkökulmia ja varmuutta. Kaikki saavat ymmärrystä projektien järkevään käyttöön eri tilanteissa. Opitaan yhdessä hyviä käytäntöjä.

Oikea projekti oikeaan paikkaan!

Asiantuntija
DI, VTM Juha Koskinen Ajantieto Oy
Juha on innostava ja ihmiskeskeinen kouluttaja ja konsultti – muiden kouluttajien ja konsulttien valmentajana omaa luokkaansa. Hänen erityisosaamista ovat työelämätaitojen, johtamisen ja kehittämisen teemat. Juhalla on 20 vuoden kokemus globaalien yritysten johtotehtävistä. Vuodesta 2002 alkaen hän on toiminut yrittäjänä sekä osakkaana lukuisissa yrityksissä.

Ohjelma 9 – 16

Projektityön perusteet
– projektit muutosten vauhdittajina
– tarpeiden tunnistaminen
– mitä kannattaa projektoida?
– kehittämisprojektin perusmalli
– projektipäällikkö ja ohjausryhmä
– projektin hyvät työkäytännöt
– ihmiset ja asiat projektityössä
– projektien tyylilajeja
– sopiva suunnittelun taso
– realistinen resurssointi

Käytännön projektityö asettamisesta jälkiseurantaan
– asettaminen
– suunnittelu
– toteutus
– päätös
– keskeytys
– mitä projektin jälkeen?
– viestinnän suuri merkitys
– kriisiytynyt projekti
– useita projekteja yhtä aikaa

Onnistumisen TOP 10
Projektien merkitys kasvaa: projektiosaaminen on kovaa valuuttaa CV:ssä!

”Konkreettiset ohjeet olivat aivan loistavia. Hyviä konkreettisia esimerkkejä ja kouluttajan vankka oma kokemus projekteista. Suosittelen kaikille, jotka ovat projektien kanssa tekemisissä” Kirsi Lötjönen, Raha-automaattiyhdistys

Osallistujien palautteita Juhan liiketoimintakoulutuksista:
”Kiinnostava uudenlainen kokonaisuus”
”Hyviä keskusteluja, uusia ajatuksia herättävä”
”Todella pätevä, erittäin hyvä tausta kouluttajaksi”
”Juhalla monipuolinen ja rikas työkokemustausta”
”Miellyttävä kouluttaja ja esiintyjä”

Ajantiedon koulutustilat Helsingin sydämessä, Kamppi Graniittitalo, Antinkatu 3 D 7.krs, 00100 Helsinki

Aika:
14.6.2017, kello 9.00 – 16.00

590 eur
+ alv 24%.
Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin kolme viikkoa ennen kurssia tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 75 eur + alv 24%. Myöhemmin kuin viikko ennen kurssia tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta, käyttämättömästä kurssipaikasta veloitetaan koko hinta. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.