Projektipäällikön treeniryhmä – Tavoitteena toimia projektin toimitusjohtajana (Verkkokurssi)
PragmatIQ järjestää nyt koulutuksen:

Milloin vain, Verkkokurssi , Verkkokurssi 9 lokakuun, 2017 Sampo Korppoo

Pitkät kurssit , Projektinhallinta

Onko vaikea löytää aikaa osaamisen kehittämiselle? Treeniohjelman avulla harjoittelet silloin kun sinulle parhaiten sopii!

Projektipäällikön treeniryhmä on pilvipalvelu, jonka käyttöönotto tapahtuu hetkessä. Palvelu pitää sisällään kattavasti projektipäällikön kehittymiseen tarvittavat tietopaketit mukaansatempaavassa, pelillistetyssä muodossa.

Projektipäällikön treeniohjelma sisältää:
• Pelillistettyjä harjoituksia projektin johtamisen keskeisilta osa-alueilta
• Simulaatioon pohjautuvia case-harjoituksia projektityön haastavista tilanteista
• Virtuaalivalmentajamme vapaassa käytössäsi
• Persoonallisuustesti jonka tuloksista nautit sinä ja tiimisi
• Tsemppiryhmä mahdollistaa kommunikoinnin muiden treenaajien kanssa
• Huippukirjallisuutta vapaassa käytössäsi!

Treeniryhmässä harjoitettavat osa-alueet:
• Miten suunnittelet ja seuraat projektia tehokkaasti, kun resurssit ovat rajalliset
• Ketteryys ja ennustettavuus – Kanban projektityön ohjauksessa
• Tunne itsesi ja työyhteisösi – opit käytännössä, miten tunnistaa erilaisia persoonallisuustyyppejä, ja miten toimia heidän kanssaan tehokkaasti
• Ajankäytön hallinta
• Delegointi ja valtuuttaminen itsenäiseen työskentelytapaan
• Tehokkaat palaverikäytännöt

Esittelyvideo: https://vimeo.com/171405036

Aika:
Harjoitusohjelma avoinna käyttäjälle kuukauden ensimmäisestä kirjautumisesta alkaen.

495,00 eur/hlö
+ alv 24 %

Peruutusehdot:
Ilmoittautuminen on sitova eikä sitä voi peruuttaa. Käyttäjätunnukset ja salasana harjoitusohjelmaan toimitetaan 48h kuluessa tilauksesta.