Tehokas kriisiviestintä verkossa
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Tehokas kriisiviestintä verkossa

26.09.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 30 elokuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Aivan loistava kouluttaja, jonka ulosanti ja esimerkit tempasivat mukaansa. Kaiken kaikkiaan todella antoisa ja inspiroiva koulutus – suuri kiitos!"

Kriisitilanteet ovat asia, jota kukaan ei kohdalleen toivo. Hankaliin tilanteisiin on kuitenkin verkossakin syytä varautua. Tehokkaan viestinnän avulla voit kriisitilanteessa jopa parantaa organisaation mainetta. Viestintä on somessa entistä nopeampaa ja avoimempaa ja kriisit syttyvät verkossa vauhdilla – ole valmis!

Hyödyt

Tämä koulutus valmistaa sinut ja organisaatiosi ennakoimaan ja varautumaan kriisitilanteisiin etukäteen ja antaa konkreettisia vinkkejä kriisiviestintään erityisesti sosiaalisessa mediassa. Käymme läpi miten puhuttelet eri kohderyhmiä ja saat tehovinkkejä kriisien hallintaan, kriisiviestinnän organisointiin, prosesseihin sekä viestintäsuunnitelman tekemiseen.

Kenelle

Koulutus on suunnattu erityisesti yritysten johdolle, viestinnästä vastaaville henkilöille, viestinnän ammattilaisille ja sosiaalisen median sisällöntuottajille. Jos töihisi kuuluu viestinnän suunnittelu, kehittäminen tai toteutus, tämä koulutus on sinulle!

Kouluttajat

Kouluttajana toimii Grapevinen koulutuspäällikkö, viestinnän asiantuntija Anu Laitila

Kriisiviestinnän perusteet
    Mikä on viestintäkriisi ja miten siihen voi varautua
    Mistä kriisit saavat alkunsa
    Kriisiviestinnän pääperiaatteet ja tavoitteet
    Sisäisen ja ulkoisen viestinnän erot
    Sosiaalisen median erityispiirteet
    Nopea reagointi ja seurantatyökalut
    Trollien tunnistaminen
    Vinkkejä organisaation kriisiviestintäsuunnitelman tekemiseen
    Case esimerkkejä
    Yhteenveto ja aikaa kysymyksille / keskustelulle

Lyhyesti
    Milloin: 26.9.2017
    Koulutus alkaa kello 8.30 ja päättyy klo 12.00.

Missä: Kriisiviestintäkoulutus järjestetään Grapevinen uusissa koulutustiloissa Helsingin Vallilassa, osoitteessa Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki.
    Hinta: 320 € / hlö + alv. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.