Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Tehokas kriisiviestintä verkossa

Kriisitilanteet ovat asia, jota kukaan ei kohdalleen toivo. Hankaliin tilanteisiin on kuitenkin verkossakin syytä varautua. Tehokkaan viestinnän avulla voit kriisitilanteessa jopa parantaa organisaation mainetta. Viestintä on somessa entistä nopeampaa ja avoimempaa ja kriisit syttyvät verkossa vauhdilla – ole valmis!

Hyödyt

Tämä koulutus valmistaa sinut ja organisaatiosi ennakoimaan ja varautumaan kriisitilanteisiin etukäteen ja antaa konkreettisia vinkkejä kriisiviestintään erityisesti sosiaalisessa mediassa. Käymme läpi miten puhuttelet eri kohderyhmiä ja saat tehovinkkejä kriisien hallintaan, kriisiviestinnän organisointiin, prosesseihin sekä viestintäsuunnitelman tekemiseen.

Kenelle

Koulutus on suunnattu erityisesti yritysten johdolle, viestinnästä vastaaville henkilöille, viestinnän ammattilaisille ja sosiaalisen median sisällöntuottajille. Jos töihisi kuuluu viestinnän suunnittelu, kehittäminen tai toteutus, tämä koulutus on sinulle!

Kouluttajat

Kouluttajana toimii Grapevinen koulutuspäällikkö, viestinnän asiantuntija Anu Laitila

Sisältö

Kriisiviestinnän perusteet
Mikä on viestintäkriisi ja miten siihen voi varautua
Mistä kriisit saavat alkunsa
Kriisiviestinnän pääperiaatteet ja tavoitteet
Sisäisen ja ulkoisen viestinnän erot
Sosiaalisen median erityispiirteet
Nopea reagointi ja seurantatyökalut
Trollien tunnistaminen
Vinkkejä organisaation kriisiviestintäsuunnitelman tekemiseen
Case esimerkkejä
Yhteenveto ja aikaa kysymyksille / keskustelulle

Lyhyesti
Milloin: 26.9.2017
Koulutus alkaa kello 8.30 ja päättyy klo 12.00.

Missä: Kriisiviestintäkoulutus järjestetään Grapevinen uusissa koulutustiloissa Helsingin Vallilassa, osoitteessa Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki.
Hinta: 320 € / hlö + alv. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.