Tekoälyn tekniset perusteet (3 h)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Tekoälyn tekniset perusteet (3 h)

26.08.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 27 kesäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Itsensä kehittäminen , Kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

Iltapäivän aikana otamme haltuun tekoälyn tekniset perusteet yleistajuisesti esitettynä.

Kouluttaja:
Harri Puolitaival
, Diplomi-insinööri, yrittäjä, on tekoälyn ja koneoppimisen asiantuntija, sähkötekniikan diplomi-insinööri. Harrilla on laaja ”hands-on” tekninen tausta elektroniikkasuunnittelusta sekä vahva ymmärrys bisneksestä ja taloudesta. Hän kommunikoi ymmärrettävästi ja tehokkaasti sekä liiketoiminnan että tekniikan asiantuntijoiden kanssa.

”Ymmärrän oman kokemuksen ja koulutuksen kautta tekoälyn periaatteelliset matemaattiset teoriat. Ohjelmoin itse tekoälypohjaisia sovelluksia. Minua motivoi tiedon jakaminen. On hienoa elää tällaista aikakautta, jolloin olemme saaneet olla todistamassa Internetin syntyä, sekä nyt meneillään olevaa uutta teollista vallankumousta!”

Tekoälyn tekniset perusteet

– Miksi data on tärkeämpi kuin algoritmit?
– Kuinka kone oppii? Ohjattu oppiminen, Ohjaamaton oppiminen ja vahvistusoppiminen
– Tekoälyn osa-alueet: kone-oppiminen, syväoppiminen ja vahvistusoppiminen
– Työkaluista ja työkaludemo
– Askelmerkit tekoälyprojektiin
– Kysymyksiä ja keskustelua

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

26.08.2019 klo 13.00 – 16.00

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.