fbpx
TosiLeikki – CX Play – rakenna parempi asiakaskokemus (1 pv)
Shirute järjestää nyt koulutuksen:

TosiLeikki – CX Play – rakenna parempi asiakaskokemus (1 pv)

EUR

05.10.2016, Kansallissali, Helsinki Aleksanterinkatu 44 A, Helsinki 25 elokuun, 2016 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen

Haluatko nopeuttaa asiakaskokemuksen kehittämistä organisaatiossasi? Tiedätkö miten teet ajatuksistasi konkreettisia ja keskustelet hankalammistakin aiheista? Toivotko saavasi toimenpiteet vauhtiin ennen kuin ensimmäistäkään dokumenttia on kirjoitettu? Osallistu aivan uudenlaiseen, luovaan ja innostavaan CX-työpajaan, joka muuttaa ajattelua ja kehittää liiketoimintaa!

TosiLeikki – CX Play –valmennuksessa perehdyt LEGO® Serious Play® -fasilitaattoriemme ohjauksessa asiakaskokemukseen eri näkökulmista sekä rakennat asiakaspolkua paremmalle ydinasiakaskokemukselle. Ymmärrät, mitä muutoksia asiakaskohtaamisiin kannattaa tehdä ja mitkä niiden vaikutukset ovat palvelukokonaisuuteen.

Kun haluat rakentaa yksilöllisiä, erottuvia ja ylivertaisia asiakaskokemuksia, sinun tulee ensin muuttaa asiakasajattelua. Erottuminen ei onnistu käyttämällä samoja tuttuja menetelmiä kuin aina ennenkin. Siksi käytämme ajatuspajassamme LEGO® Serious Play® -materiaaleja ja -menetelmää.

LEGO® Serious Play® on täysin uniikki työkalu sinulle, kun työskentelet monimutkaisten haasteiden parissa, haluat luoda yhteistä asiakasymmärrystä sekä tuottaa asiakkaita puhuttelevia ja koko organisaatiota yhdistäviä ratkaisuja. LEGO® Serious Play® -menetelmää hyödyntäen pystyt rakentamaan kokonaiskuvan asiakaskokemuksen johtamisesta organisaatiossasi, tunnistat toimintaan vaikuttavat sisäiset ja ulkoiset tekijät, voit arvioida erilaisia skenaarioita ja saat jaettua näkemyksiä erilaisista vaihtoehdoista vaivattomasti.

Esimerkkejä LEGO® Serious Play® käyttökohteista:
• Strategian kehittämiseen 
– Arvioi suhteita asiakkaisiin ja ulkoisiin kumppaneihin
• Organisaation kehittämiseen
– Johdolle, tiimeille ja yksittäisille työntekijöille
• Muutosjohtamiseen
– Fasilitoi ja toteuta asenne-, rakenne- ja kulttuurimuutoksia organisaatiossa
• Tuotekehitykseen ja innovointiin
 – Päästä luova ajattelu irti ja muunna ideat konkreettisiksi konsepteiksi

Oppimismenetelmät ja materiaalit
Valmennus koostuu asiantuntijaluennoista
, hands on –tekemisestä ja harjoituksista sekä keskusteluista kollegoiden kanssa. Verkostoidut ja opit muiden tekemisistä samalla, kun kehität oman organisaatiosi asiakaskokemusta valmentajiemme ja muiden osallistujien sparraamana. Ja tietenkin saat rakentaa Legoilla koko päivän!

Hyödyt sinulle ja organisaatiollesi
Saat tehokkaan koulutuspäivän täynnä konkreettisia neuvoja ja tiukkaa asiaa:
• Perehdyt asiakkaan matkan suunnitteluun, toiminnan organisointiin ja kehittämiseen
• Saat ideoita ja toimivia malleja asiakkaan palvelupolun tehokkaaseen kehittämiseen
organisaatiossasi
• Tunnistat parhaat tavat asiakkaan matkan edelleen kehittämiseksi
• Saat hyvät valmiudet asiakkaan palvelupolun käyttöönotto- tai uudistushankkeen läpiviemiselle

Kenelle koulutus sopii?
Koulutus sopii henkilöille, joiden vastuualueeseen kuuluu esimerkiksi asiakkuuskokemusten johtaminen, asiakaskohtaamisten parantaminen, asiakasymmärryksen kehittäminen, henkilöstön kehittäminen tai organisaation maineenhallinta:
• Liikevaihdon ja -voiton kasvattamisesta kiinnostunut yritysjohto ja avainhenkilöt
• Asiakkuuskokemusten johtamisesta ja kehittämisestä vastaavat päättäjät ja tekijät
• Asiakkuuksien kehittämisen vastuuhenkilöt
• Kanta-asiakkuusohjelmien vetäjät ja kehityspäälliköt
• Asiakaspalvelutehtävissä toimivat kehittäjät ja päälliköt
• Myynti-, markkinointi- ja tutkimusjohtajat sekä –päälliköt
• Henkilöstön kehittämisen vastuuhenkilöt


OHJELMA
Tosi Leikki – CX Play on koko päivän valmennus
asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille. Autamme sinut hyvään alkuun rakentaessasi organisaatiollesi uutta ja ylivoimaista asiakaskokemusta. Lego® Serious Play® tuo käyttöösi kielen, joka saa sinut ajattelemaan ja puhumaan aivan uudella tavalla – käsilläsi! Tutustu Lego® Serious Play® menetelmään ja materiaaleihin ja muuta ajatteluasi! Lego® Serious Play® on vakavaa leikkiä.

Ohjelmassa mm.
• Johdanto LEGO® Serious Play® menetelmään
• Organisaation identiteetti, arvolupaus, asiakassuhde ja näihin vaikuttavat tekijät
• Asiakkuuskokemuskartan laadinta ja palvelupolun rakennuspalikat
• Kerättyjen kehitysideoiden analysointi ja muuntaminen toimenpiteiksi
• Asiakkuuskokemuskartan hyödyntäminen organisaation arkipäivässä
• Asiakasymmärryksen hyödyntäminen liiketoiminnassa

Valmennus toteutetaan englannin kielellä.

Kouluttajat
Micael Buckle
, CEO, LEGO® Serious Play® fasilitaattori, intHRface

Micael Buckle on konsulttitoimisto IntHRfacen perustaja ja toimitusjohtaja. Hän on työskennellyt useissa kehitysprojekteissa asiakkaillaan mm. strategian, organisaation, tiimien ja leadership-taitojen edistämiseksi sekä Tanskassa että globaalisti (mm. AstraZeneca, Danfoss, GN Resound, Grundfos, Health Care Regions in Denmark, LEGO, Leo Pharma, Maersk, Municipality of Copenhagen, Novo, Nycomed, Mærsk, Siemens, Siemens Wind Power, SOBI, Takeda ja TORM).

LEGO Company on myöntänyt LEGO® Serious Play® -sertifikaatin Bucklelle jo vuonna 2003. Hän on johtanut yli 500 LEGO® Serious Play® -työpajaa eri puolilla maailmaa. Buckle on Euroopan johtava LEGO® Serious Play® -valmentaja, joka vastaa sertifioinneista Hotel LEGOLANDissa Tanskan Billundissa ja Windsorissa, Iso-Britanniassa. Micael on entinen Tanskan puolustusvoimien upseeri, jolla on runsaasti kokemusta strategiatyöstä ja johtamisesta.

Sirte Pihlaja, CEO, Asiakkuuskokemusten johtamisen asiantuntija, CCXP, LEGO® Serious Play® fasilitaattori, Shirute

Sirte Pihlaja (Certified Customer Experience Professional) on Suomen ensimmäisen asiakkuuskokemusten suunnittelutoimiston, Shiruten toimitusjohtaja ja maailmanlaajuisen Customer Experience -ammattilaisverkoston (CXPA) toiminnanjohtaja Suomessa. Kansainvälisesti tunnettu alansa huippuasiantuntija, valmentaja, designer ja strategisti neuvoo jo 20 vuoden kokemuksella asiakkuuskokemuksen, myynnin ja brändien kehittämistä isoille kansainvälisille ja kotimaisille yrityksille eri toimialoilla (mm. Elisa, Arabia, Fiskars, Hackman, Iittala, Marimekko, Nokia, Nordea, Rovio, Sanoma Pro, S-Ryhmä, TeliaSonera, Tikkurila, Veikkaus, VR ja YLE).

Sirte tuottaa luovia ratkaisuja kokonaisvaltaiseen asiakkuuskokemusten johtamiseen, tutkimiseen, mittaamiseen ja suunnitteluun, asiakaskuunteluun ja maineenhallintaan, asiakastiedolla johtamiseen sekä ratkaisujen konkretisoimiseen palvelumuotoilun keinoin. Hän auttaa yritysten johtoa ja päättäjiä kehittämään asiakasymmärrystään.

Koulutuspaikka:
Kansallissali, Aleksanterinkatu 44 A, Helsinki

Aika:
05.10.2016 (1 pv)

Hinta:
Valmennuksen normaalihinta on 990 eur. Viime hetken ilmoittautujille (1.9. alkaen) hinta on 1190 eur (+ alv) / osallistuja.

Kurssin hintaan sisältyvät aamiaiset, lounaat ja kahvitarjoilut. Hintoihin lisätään arvonlisävero. Valmennus veloitetaan laskulla ilmoittautumisen jälkeen.

Peruutusehdot:
Kaksi viikkoa (14 pv) ilmoittautumisen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme 50 % osallistumismaksusta. Kaksi arkipäivää ennen koulutusta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle. Shirute Oy pidättää itsellään oikeuden kurssimuutoksiin ja kurssin perumiseen, mikäli kurssilla on alle 10 osallistujaa. Shirute Oy ei ole vastuullinen kurssin peruuntumisesta aiheutuneista kuluista.

Kouluttajan muut kurssit

Samankaltaisia kursseja