Tuotejohtaminen 2.0 (3 pv)
Prodman järjestää nyt koulutuksen:

Tuotejohtaminen 2.0 (3 pv)

31.01.-02.02.2017, Scandic Oulu Station, Oulu Kajaaninkatu 17, Oulu 19 tammikuun, 2017 Sampo Korppoo

MITÄ: Resepti, jolla johdat tuotteesi menestykseen.

Kaikki haluavat kehittää menestystuotteita, mutta silti reilusti yli puolet uusista tuotteista epäonnistuu. Näiltä tuotteilta puuttuu menestysresepti. Voittavien tuotteiden aineksiin kuuluvat mm. pitkäjänteinen tuotestrategia, loistava asiakaskokemus sekä markkinoiden ja asiakastyytyväisyyden aktiivinen seuranta.

Tuotejohtaminen 2.0 valmennus on kolmen päivän tehokurssi, joka antaa tuotepäälliköille sekä muille tuotteiden kehittäjille ja markkinoille tiedot, taidot ja työkalut onnistumisiin niin uusien tuotteiden kehittämiseen kuin vanhojenkin tuotteiden ylläpitämiseen. Tuotejohtaminen 2.0 on testattu resepti, joka on auttanut jo satoja tuotejohtajia.

MIKSI: Yksikään tuote tai palvelu ei itsekseen ajelehdi menestykseen. Siihen tarvitaan suunta, strategisia valintoja ja paljon työtä, eli tuotejohtamista. Työssä onnistuakseen on tuotejohtamisen taitojen ja työkalujen osaaminen välttämätöntä.

Kurssi vastaa mm seuraaviin kysymyksiin:
– Miten kuulemme ja huomioimme – ei vain yhden asiakkaan – vaan valitun markkinan äänen?
– Kuinka rakenna roadmapin, joka auttaa valitsemaan oikeat ominaisuudet kehitettäviksi.
– Miten autamme asiakasta ostamaan digitalisoituvassa maailmassa?
– Kuinka taltutamme operatiivisen kiireen ja miten saada koko organisaatio tukemaan tuotetta
– Kannattaako hakea kasvua uusista tuotteista, uusilta markkinoilta vai parempaa kannattavuutta nykyisestä portfoliosta?

KENELLE: Tuotepäälliköille ja -omistajille sekä tuotteista/palveluista vastaaville
– Valmennus on suunnattu tuotepäälliköille, tuotemarkkinointipäälliköille, product ownereille sekä muille tuotteista ja palveluista vastaaville johtajille. Valmennus on erityisen hyödyllinen tuotepäälliköille, jotka haluavat oppia tuotejohtamisen uudet käytännöt ja ymmärtää tuotejohtamisen koko pelikentän tuotestrategiasta aina elinkaaren hallintaan.

VALMENTAJAT: Osaavat ja kokeneet kouluttajat takaavat asiakastyytyväisyyden
– Tuotejohtamisen valmentajat Prodman Oy:n Harri Pendolin ja Antti Suvanto ovat valmentaneet satoja suomalaisten huippuyritysten tuotepäälliköitä.
– Pitkä kokemus kouluttamisesta, tuotejohtamisesta ja uuden liiketoiminnan kehittämisestä näkyy valmennusten loistavassa asiakaspalautteessa.
– Tuotejohtaminen 2.0 on Suomen johtava valmennus teknologia-alan tuotejohtajille.

Tiistai 31.01.2017
klo 08:30 – 16:30
Strategisen tuotejohtamisen perusteet
Johdatus tuotestrategiaan
Tuotejohtamisen organisointi ja johtaminen
Ryhmätyö: Pitch – Uuden liiketoimintamahdollisuuden löytäminen ja esittely

Keskiviikko 01.02.2017
klo 08:30 – 16:30
Markkinamahdollisuus
Tuotesuunnittelu ja vaatimusten hallinta
Ryhmätyö: Liiketoimintamallin luominen

Torstai 02.02.2017
klo 08:30 – 16:00
Tuotemarkkinointi
Hinnoittelu
Ryhmätyö: Uuden tuoteidean testaaminen MVP:n (minimum viable product) avulla
Tuotteen elinkaarimalli ja tuotteen tukeminen
Yhteenveto – Tuotepäällikön huoneentaulu

Hotelli Cumulus, Kajaaninkatu 17, Oulu

Aika:
31.01. – 02.02.2017

2 250 eur/hlö
+ alv 24 %. Sisältää materiaalin, tuotepäällikön työkalupakin sekä aamupalat, lounaat ja iltapäiväkahvit.