Tuottavuuden parantaminen käytännössä (1 pv)
Lean Lion järjestää nyt koulutuksen:

Tuottavuuden parantaminen käytännössä (1 pv)

10.10.2017, Webinaari , Webinaari 28 syyskuun, 2017 Sampo Korppoo

Kiinnostaisiko sinua konkreettinen case esimerkki tuottavuuden parantamisesta täällä Suomessa? Haluaisitko oppia kuinka pullonkaula tunnistetaan ja aukaistaan arvoketjuanalyysi (VSM) työkalulla?

Webinaarissa käydään lävitse
yrityksen tuottavuuden parantaminen koko arvoketjua (asiakkaalta asiakkaalle) kehittämällä.

Tämän hankkeen tuloksena oli
:
– Tuottavuuden parantuminen 26%
– Toimitusvarmuuden nouseminen 65% -> 90%

Jos haluat tietää, miten pullonkaula saatiin käytännössä selville yrityksen prosessista, kuinka sitä kehitettiin ja millaisia tuloksia hankkeella konkreettisesti saavutettiin, niin kuulet ne tässä webinaarissa.

Nyt esiteltävästä case -esimerkistä näet, miten projekti konkreettisesti eteni, mitä haasteita sen toteutuksessa oli ja mitä tuloksia sillä lopulta saavutettiin.

Voit osallistua webinaariin oman työpöydän ja tutun kahvikupin äärestä täysin ilman matkustamisen vaivaa ja kuluja!

Kenelle tämä webinaari on tarkoitettu?
Webinaari on tarkoitettu
sekä julkisen että yksityisen sektorin toimihenkilöille ja ylemmille toimihenkilöille. Voit työskennellä tuotantoon, projektien hallintaan, logistiikkaan, markkinointiin, myyntiprosesseihin tai strategiaan liittyvissä tehtävissä. Voit myös olla yrityksen johdossa, päällikkötasolla, tuotannon esimiehenä tai kehitysinsinöörinä.

Webinaari on hyvin käytännönläheinen, joten et tarvitse siihen mitään erityisiä pohjatietoja!

Asiakkaiden kommentteja aikaisemmista Lean webinaareista: ”Webinaarissa annettiin hyvä kuva siitä, miten projekteissa voi onnistua tai epäonnistua. Hyvä, että myös ne ’käsikirjasta’ poikkeavatkin kokemukset esitellään. Se lisää uskottavuutta. Kaksi tuntia meni tosi nopeasti mielenkiintoisen aiheen parissa.”

”Hyvät ja käytännönläheiset esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista.”

”Webinaari oli juuri sitä mitä se lupasikin! Lisäksi se toimi teknisesti hyvin ihan tavallisella tietokoneella ilman erillisiä ladattavia ohjelmia.”

Tuottavuuden parantaminen käytännössä –webinaari
– Mikä on yrityksen arvoketjun pullonkaula, kuinka sen voi aukaista sekä ohjata?
– Pullonkaulan tunnistaminen arvoketjuanalyysi (VSM) työkalulla
– Case esimerkki Suomesta: Kuinka yrityksen tuottavuutta parannettiin 26% ja samalla toimitusvarmuus nousi 65% -> 90%?

Tämä koulutus järjestetään webinaarina, jolloin pääset suoraan koulutuksen jälkeen kertomaan kollegoillesi oppimistasi uusista oivalluksista.

Miten käytännössä?
Webinaari järjestetään
sinulle täysin ilmaisella Webinar Jam -ohjelmistolla, joka on käytännössä alan standardi. Saat ennen koulutusta sähköpostiisi henkilökohtaisen linkin, jolla pääset mukaan webinaariin. Sinun ei siis tarvitse ladata koneellesi mitään ohjelmia!

Osallistuaksesi et tarvitse mitään muuta kuin tietokoneen ja nettiyhteyden.
Tämä “Tuottavuuden parantaminen käytännössä case –webinaari” ja työkirja maksavat nyt vain 197 eur/hlö (+ alv). Tekniikasta johtuen osallistujien määrä on rajattu ja osallistujat otetaan mukaan webinaariin ilmoittautumisjärjestyksessä.

P.S Lataa tästä ilmainen Opas: 9 ohjetta parempaan Lean Johtamiseen

Webinaari

10.10.2017 9:30-11:00

197 eur/hlö
(+ alv), sisältäen työkirjan arvo 26 eur

Ilmoittautuminen:
Osallistujalta tarvitsemme ainoastaan sähköpostiosoitteen ja laskutustiedot (sähköposti vai verkkolaskutus sekä verkkolaskutustiedot). Lean Lion Oy lähettää päivää ennen tapahtumaa sähköpostiosoitteeseen linkin webinaariin sekä kaikki tarvittavat materiaalit.

Kouluttaja:
Pasi Vastamäki

• 10 vuoden kokemus Lean-johtamisfilosofian kouluttamisesta, käyttöönotosta ja koordinoinnista
• Työskennellyt Abloy Oy:ssä Lean Engineerinä, Metsossa Globaalina Lean Managerina
• Suomen Lean yhdistyksen jäsen vuodesta 2011 lähtien
• Pääfocus on ollut prosessien analysoinnissa ja strategiaan sidottujen laajempitavoitteellisten projektien eteenpäin viemisessä sekä pienempimuotoisessa jatkuvassa parantamisessa
• Vienyt maaliin lukuisia tuottavuutta parantaneita kehityshankkeita ja kouluttanut Lean johtamisfilosofiaa tuhansille ihmisille.

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta.