Työntekijälähettilyys (1 pv)
Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Työntekijälähettilyys (1 pv)

08.06.2017, Grapevine, Helsinki Pälkäneentie 19 B, Helsinki 21 huhtikuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Sosiaalinen media , Viestintä

Työntekijälähettilyys tarkoittaa digitalisoituvassa maailmassa sitä vanhaa kunnon puskaradiota. Me kaikki olemme työntekijälähettiläitä. Sosiaalinen media on mahdollistanut työntekijälähettilyyden. Sosiaalisen media ansiosta me kaikki voimme olla yrityksemme viestinnän kärkiä ja voimme vaikuttaa yrityksemme menestykseen.

Hyöty?
Mikäli haluat tietää miten käyttäytyy moderni ja menestyvä työntekijälähettiläs, tämä koulutus on sinulle. Koulutuksessa käymme läpi, miten saamme työntekijän ja yrityksen näyttämään hyvältä myös verkossa. Keskustelemme myös siitä, miten käyttäytyy menestyvä työntekijälähettiläs ja millä tavoin häntä motivoidaan. Kurkistamme myös työntekijälähettilyyden työkaluihin ja ohjelmistoihin. Näytämme esimerkkejä onnistuneesta työntekijälähettilyydestä yrityksen näkökulmasta ja tärkeimpänä motivoimme yrityksesi työntekijät avoimiksi, ylpeiksi asiantuntijoiksi, jotka itse haluavat toimia lähettiläinä.

Koulutus on sinulle
, jos kehittää yrityksesi työntekijälähettilyyttä tai itse toimia menestyvänä työntekijälähettiläänä, joka motivoi ja auttaa siinä miten työntekijälähettilyys vaikuttaa itsesi ja yrityksesi menestykseen.

Kouluttaja
Kouluttajana toimii Grapevinen koulutuspäällikkö, viestinnän asiantuntija Anu Laitila

Työntekijälähettilyys maalaisjärjellä
– Mikä on muuttunut digitaalisaation myötä
– Mikä on digitaalinen puskaradio

Miltä näyttää hyvä työntekijälähettiläs

– Ammatillinen verkkoprofiili ja sen merkitys
– Esimerkkinä hyvä LinkedIn-profiili

Tavoitteellisuus ja asenne

– Usko omaan tekemiseen
– Ymmärrys ja into toimia lähettiläänä
– Aloita pienestä, unelmoi suurta

Apuna työkalut ja ohjelmistot

– Ilmaiset työkalut helpottamaan työntekijälähettilyyttä
– Automaatio
– Smarp- Suomalainen Työntekijälähettilyysohjelmisto

Työntekijälähettilyyden menestystarina

– Esimerkkinä miten toimii menestyvä yritys ja sen henkilöstö

08.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
09.00 Koulutus alkaa
11.45 Yhteenveto ja aikaa kysymyksille / keskustelulle
12.15 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka
Grapevinen koulutustilat Helsingin Vallilassa, Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki

Aika
08.06.2017
Koulutus alkaa kello 08.30 ja päättyy klo 12.00.

320 eur
/ hlö + alv. Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.