Vastuullisuusviestintä ja -markkinointi (2 pv)
Aalto PRO järjestää nyt koulutuksen:

Vastuullisuusviestintä ja -markkinointi (2 pv)

1 40 euroa /hlö + alv 24 %

1 40 EUR

10.-11.10.2019, Helsinki Täsmentyy myöhemmin, Helsinki 14 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi

Koulutus tarjoaa monenlaisia näkökulmia viestintään osana vastuullista liiketoimintaa. Se haastaa osallistujat analysoimaan vastuullisuusviestinnän uskottavuuden lähtökohtia ja arvioimaan sekä omaa organisaatiota että sen toimintaa kestävän yhteiskunnan rakentajana.

Koulutus sopii organisaatioiden kehittämis-, asiantuntija- ja johtotehtävissä toimiville, joilla on vastuullaan ympäristö- ja laatuasioita. Se sopii myös henkilöstö- ja viestintäyksiköissä työskenteleville, jotka kehittävät liiketoiminnan vastuullisuutta ja edistävät sidosryhmäyhteistyötä.’

Koulutus on osa Kilpailuetua vastuullisuudesta -kokonaisuutta
Ohjelma kehittää osallistujan laaja-alaista ymmärrystä liiketoiminnasta ja siihen liittyvistä vastuullisuusnäkökohdista. Se perehdyttää osallistujat vastuullisen liiketoiminnan olennaisiin käsitteisiin, malleihin ja toimintatapoihin.

Kouluttajat:
Maria Joutsenvirta
, tutkija, Aalto-yliopisto

Sari Kuvaja, yritysvastuun asiantuntija, Sari Kuvaja Signals

Päivä 1

Viestinnän rooli ja tehtävät
– Tiedonvälitys, sitouttaminen, suostuttelu, maineen rakentaminen ja oppiminen

Viestintää vastuusta – onko se jo historiaa?
– Vastuuviestinnän kehittyminen ajassa
– Erilaisia näkökulmia vastuuviestintään

Sidosryhmät ja dialogisuus
– Sidosryhmien erilaisia rooleja vastuullisuuden toteutuksessa ja siitä viestimisessä

Päivä 2

Uskottavan vastuuviestinnän edellytykset
– Yrityksen visio ja vastuullinen tarina
– Strategisen ja operatiivisen tason tehtävät ja rajat

Vastuullisten toimenpiteiden ja viestinnän jatkuva parantaminen ja kehittäminen
– Tietoisuuden lisääminen
– Pitkäjänteisyys ja ketteryys
– Johdonmukaisuus ja kunnianhimo

Helsinki

10.-11.10.2019

1 640 euroa

Mikäli Asiakas peruuttaa osallistumisensa valmennusohjelmaan 15-21 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 20 % Palvelun hinnasta. Peruutuksen tapahtuessa 8-14 vrk ennen valmennusohjelman alkua, veloitetaan Asiakkaalta 50 % Palvelun hinnasta. Jos peruutus tapahtuu tämän jälkeen tai peruutusilmoitus jää kokonaan tekemättä, veloitetaan Asiakkaalta koko osallistumismaksu.

Ilmoittaudu koulutukseen 19.09.2019 mennessä.