Viisas ajanhallinta (1 pv)
Ajantieto järjestää nyt koulutuksen:

Viisas ajanhallinta (1 pv)

30.03.2017, Ajantieto Oy:n koulutustilat, Helsinki Jaakonkatu 3 B, 7 krs. (kamppi, Graniittitalo), Helsinki 18 maaliskuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Tiivistelmä:
Viisas ajanhallinta -koulutus soveltuu kaikille joilla on kiirettä ja paljon töitä.
Enemmän aikaa tärkeille asioille. Tuottavuutta ja työhyvinvointia. Parempaa elämää.

Keskimäärin kuusikymmentä prosenttia työajastamme kuluu muuhun kuin pitäisi. Kuinka pitkälle pärjäämme jatkossa neljälläkymmenellä prosentilla? Entä jos se pystytään tuplaamaan?

Asiantuntija
DI, VTM Juha Koskinen Ajantieto Oy

Juha on innostava ja ihmiskeskeinen kouluttaja ja konsultti – muiden kouluttajien ja konsulttien valmentajana omaa luokkaansa. Hänen erityisosaamista ovat työelämätaitojen, johtamisen ja kehittämisen teemat. Juhalla on 20 vuoden kokemus globaalien yritysten johtotehtävistä. Vuodesta 2002 alkaen hän on toiminut yrittäjänä sekä osakkaana lukuisissa yrityksissä.

– Ydintehtävät, ajankäyttö ja hyvät tavoitteet
– Järkityöllä tuottavuutta omaan toimintaan
– Järkityöllä tuottavuutta työyhteisöön
– Kohti parempaa työelämää
– Toimenpiteet

Koulutuksesta sanottua:
”Hyvin mielenkiintoisia ja käytännönläheisiä aiheita.”
”Lyhyt, ytimekäs, onnistunut kokonaisuus.”
”Olisin mielellään kuullut vielä lisääkin aiheesta.”
”Selkeä esiintyjä ja tietää mistä puhuu.”
”Pystyi luomaan keskustelevan ilmapiirin sekä antamaan käytännön vinkkejä eri tilanteisiin.”
”Hyvä esiintyjä, asiaa, miellyttävä kuunnella.”
”Miellyttävä henkilönä.”
”Hyvä esiintyjä, hyviä käytännön esimerkkejä, uskottava, tiesi mistä puhui.”

Suositteletko?
”Kyllä. Ihan kaikille.”
”Kenelle tahansa, koskettaa kaikkia!”
”Henkilöille, jotka istuvat paljon palavereissa ja toimivat esimies / johtavassa asemassa.” ”Erityisesti esimiehille.”

Mitä uusia ajatuksia päivä herätti?
”Tarttis tehdä jotain! Asiat ovat hallittavissa.”
”Paljon kysymyksiä ja ajatuksia omasta itsestä ja mitä itse haluan.”

Ajantiedon koulutustilat, Kamppi Graniittitalo, Antinkatu 3 D 7.krs, 00100 Helsinki

Aika:
30.3.2017, kello 09.00 – 12.00

390 eur
+ alv 24 %.
Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin kolme viikkoa ennen kurssia tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 75 eur + alv 24 %. Myöhemmin kuin viikko ennen kurssia tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta, käyttämättömästä kurssipaikasta veloitetaan koko hinta. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.