Yritysbrändi kilpailuetuna – työkaluja vahvan brändin rakentamiseen (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Yritysbrändi kilpailuetuna – työkaluja vahvan brändin rakentamiseen (1 pv)

04.10.2016, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 8 heinäkuun, 2016 Sampo Korppoo

Viestintä

Yritysbrändäyksen tehopaketti – ideoinnista työntekijälähettilyyteen

Käytännönläheinen ja innostava koulutus yritysbrändien rakentamisesta ja kirkastamisesta!

Vahva yritysbrändi tuo yritykselle pitkän ajan kilpailuetua. Onnistuneesti suunnitellun tavoitebrändin ja loistavan toteutuksen myötä syntyy vahva brändi, joka houkuttelee asiakkaita ja innostaa työntekijöitä. Yritysbrändi on usein ainoa keino erottautua lukuisista samankaltaisia tuotteita ja palveluita tarjoavista yrityksistä. Tuotteita ja palveluita kilpailijoiden on helppo kopioida, brändiä taas ei.

Kenelle

Koulutus on tarkoitettu yrityksen johdolle ja markkinoinnista ja viestinnästä vastaaville henkilöille.
Koulutus sopii hyvin yritysten lisäksi yhdistysten ja järjestöjen brändien rakentamiseen ja kirkastamiseen.

Tässä koulutuksessa

Päivän koulutuksen aikana saat kattavan ymmärryksen yritysbrändin rakentamisesta. Koulutuksen tarjoamat konkreettisten työkalut, esimerkit ja harjoitukset antavat erinomaiset valmiudet yrityksesi brändin rakentamiseen. Koulutus sopii uusien brändien rakentamiseen ja olemassa olevien brändien vahvistamiseen. Päivän aikana saat vastaukset muun muassa seuraaviin kysymyksiin:

• Miten rakennat yrityksellesi pitkän ajan kilpailuetua tuovan brändin?
  • Mitä brändin suunnittelussa on huomioitava?
  • Mitä työkaluja voit käyttää brändin ideointiin?
  • Miten toteutat yrityksesi brändiä?

Osallistujat saavat lisäksi mukaansa BrandInno™-mallin.

Mallissa brändin rakennus etenee projektimaisesti selkeinä vaiheina ja malli sisältää työkaluja ja pohjat brändin määrittelyyn ja toteutuksen suunnitteluun.

Mallia käydään läpi esimerkein ja harjoituksin koulutuspäivän aikana. Voit täydentää omaa sähköistä työkirjaasi myöhemmin työpaikallasi.

Kouluttajakirsi_orava2

Yrittäjä ja brändien rakentaja Kirsi Orava, Brallo

Kirsi on yritys- ja palvelubrändien rakentamisen asiantuntija.

Kirsi on kehittänyt brändien rakentamiseen BrandInno™-mallin.
Mallissa yhdistyvät luova brändin rakentaminen ja tehokas projektinhallinta.

Kouluttajana Kirsi on vahvan tietopohjan ja käytännön kokemuksen yhdistävä innostava ohjaaja.

Yritysbrändin rakentaminen

16.00 Koulutuspäivä päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal, Runeberginkatu 2, Helsinki

Osallistumismaksu:

597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset:

Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 eur/hlö

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.