Lean IT Foundation (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Lean IT Foundation (2 pv)

11.-12.03.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 17 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

IT-organisaatiot etsivät jatkuvasti uusia tapoja, joilla parantaa asiakastyytyväisyyttä, palvelun laatua ja arvoa liiketoiminnalle. Lean IT on tapa muuttaa organisaatio asiakaslähtöiseksi ja tehokkaaksi. Lean IT Foundation -koulutuksemme kattaa kaikki tarvittavat elementit Lean IT:n käytäntöön viemiseksi. Koulutuksen aikana opit Lean-käsitteitä ja miten Lean-ajattelua voi soveltaa IT:ssä. Sen käytyäsi sinulla on riittävä tietotaito Lean IT -muutosohjelmaan osallistumiseksi.

Koulutus johdattaa Lean IT:n pehmeämpiin näkökulmiin, muutosten vaikutuksista ihmisten käyttäytymiseen ja asenteihin. Koulutuksen jälkeen osaat Lean-käsitteitä ja hahmotat, miten Lean-ajattelua voi soveltaa IT:ssä. Koulutus lähestyy aihetta case studyjen kautta, mikä edesauttaa Lean IT:n ymmärtämistä.

Teemme myös harjoitustehtäviä. Harjoitukset liittyvät IT-maailmaan, mutta ne eivät vaadi sinulta mitään teknistä osaamista.

Jos osallistut koulutukseen koulutuskortilla, veloitamme koulutuskortiltasi kolme (3) koulutuspäivää.

Kenelle
Palvelupäälliköt, IT-päälliköt, prosessipäälliköt ja muut jotka johtavat laadunparannusprojekteja. Asiantuntijat, service desk -henkilöt ja kaikki, jotka osallistuvat oman prosessinsa laaadunparantamiseen. Muut jotka ovat kiinnostuneet ITIListä, parhaista käytännöistä, palvelunhallinnasta, laadunparantamisesta.

Esitiedot
Ennakkovaatimuksia ei ole, mutta yleinen IT-tuntemus helpottaa asioiden omaksumista.

Sertifikaatti
Koulutuksen jälkeen
sinulla on valmiudet osallistua Lean IT Foundation certification -testiin. Testissä on 50 monivalintakysymystä, ja sen läpäisemiseen tarvitaan 50 %, 25 oikeaa vastausta. Testissä ei saa käyttää kirjoja apuna. Testin pituus on 60 minuuttia.

Jos osallistut testiin, lisäämme kurssin hintaan testin hinnan 215 eur + alv.

Kurssin materiaalit
Koulutuksen opetuskieli on suomi, koulutusmateriaali on englanniksi.

Koulutuksen käytyäsi:
– Ymmärrät Lean-konseptin ja miten Lean-ajattelua voi soveltaa IT:ssä
– Osaat analysoida asiakkaan arvoa ja kääntää asiakastarpeita (voice of customer) prosesseihin
– Ymmärrät Lean-käsitteitä kuten customer value, value streams, flow, pull, perfection
– Osaat diagnosoida ja parantaa prosesseja value stream mapping -menetelmällä

1 550 eur
+ alv

Peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen