Microsoft Project tehokas peruskäyttö (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Microsoft Project tehokas peruskäyttö (1 pv)

01.04.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 11 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen

Koulutuksessa käydään läpi, kuinka Microsoft Project -ohjelmaa käytetään projektien, hankkeiden, aikataulujen ja resursoinnin suunnittelussa ja seurannassa. Koulutuksen jälkeen osaat käyttää Microsoft Project -ohjelmaa sujuvasti ja tehokkaasti.

Ohjelman sujuvan käytön kannalta on tärkeä ymmärtää,miten perusasetusten määrittämisellä päästään haluttuun lopputulokseen. Omiin käytäntöihin sovitetut asetukset tuovat aikataulujen, resurssien ja raportoinnin työstöön aivan uuden ulottuvuuden ja auttavat hyödyntämään ohjelman tarjoamia työkaluja tehokkaasti.

Kohderyhmä
Olemme suunnitelleet koulutuksen sinulle, joka olet vastuussa projektien, hankkeiden, aikataulujen ja resursoinnin suunnittelusta ja seurannasta sekä käytät työssäsi Microsoft Project -työkalua, esim. projektipäälliköt, projektiassistentit, hankepäälliköt ja hankejohtajat.

Esitiedot
Tämä Microsoft Project käyttökoulutus ei edellytä aiempaa kokemusta.

Koulutuksessa käytetään Microsoft Project 2016 Pro -versiota. Halutessasi voimme asentaa käyttöösi koulutukseen myös Microsoft Project Pro 2013 tai Microsoft Project Pro 2010 -version.

Sisältö MS Project koulutuksessa
Perusasetusten määrittäminen Microsoft Project -ohjelmassa

• kalenteri- ja työaikamääritykset
  • yleisen työajan kalenteri oletusasetukseksi

Projektin tehtävärakenteen ja aikataulun hallitseminen MS Project:ssa

• tehtävälistan luominen ja muokkaaminen
  • tehtävälistan jäsentäminen (tehtävien ositus)
  • tehtävien keston/työmäärän määrittäminen
  • välitavoitteet (milestone) ja niiden hyödyntäminen
  • tehtävien riippuvuuksien määritteleminen
  • tehtävien määräpäivien hallitseminen
  • tavoitepäivät (deadline)
  • toistuvat ja jaetut tehtävät
  • muistiinpanojen ja huomautuksien lisääminen tehtävälistaan ja Gantt-kaavioon

Projektin resurssien luominen ja käyttäminen MS Projectissa

• resurssien määritteleminen ja käyttäminen projektikohtaisesti
  • resurssien kiinnittäminen tehtäville
  • työmäärän/keston laskenta resursoinnin yhteydessä
  • resurssivarausten hallinta

Aikataulun tai resurssien muuttaminen hallitusti Microsoft Projectissa

• tehtävätyypit ja niiden merkitys muutostilanteissa

Raportointi eri keinoin MS Projectissa

Aikataulu projektityökalukoulutukselle
Koulutuspäivä on  klo 9:00-16:00. Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

——————–

Tieturi Oy
Mannerheimintie 15
Helsinki

Aika:
1.4.2019

850 eur
(+ alv 24 %)
———————————–
Peruutusehdot:
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.