Ketterä projekti – agile projektijohtaminen (1 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Ketterä projekti – agile projektijohtaminen (1 pv)

08.03.2019, Tieturi, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 18 helmikuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

Ketterä projekti -koulutuksessa opit kuinka ketteryys ja projektitoiminta voidaan liittää toisiinsa. Opit myös millainen projektimalli on hyvä ja milloin ketterät toimintatavat ovat paikallaan. Saat käsityksen ketterän projektin suunnittelusta ja johtamisesta ja sisäistät miksi Scrummaster ei ole sama kuin projektipäällikkö. Koulutuksen sisällön avulla pystyt määrittämään projektin vastuut ja roolit ketterässä ympäristössä.

Tämä projektikoulutus keskittyy siihen, kuinka voit projektijohtamisessa hyödyntää agile-periaatteita. Opit ketterän projektin johtamisen ydinkohdat sekä saat apuvälineitä eri projektin vaiheisiin tukemaan ketterää toimintaa.

Kohderyhmä
Tämä projektikoulutus sopii henkilöille, jotka haluavat kehittyä paremmiksi projektijohtamisessa lisäämällä kykyään hyödyntää ketteriä käytäntöjä. Sopii esim. seuraavissa rooleissa työskenteleville henkilöille: projektipäällikkö, hankepäällikkö, ohjelmapäällikkö, asiantuntija, tiiminvetäjä, yksikön esimies. Koulutus sopii hyvin jo kokeneemmille ammattilaisille.

Ketteryys tarkoittaa kykyä sopeutua ja reagoida ripeästi ja asianmukaisesti ympäristössä tapahtuviin muutoksiin ja tämän ympäristön määräämiin vaatimuksiin. Ketterät organisaatiot pystyvät muuttamaan nopeasti suuntaa ja tapaa tehdä asioita.
Mukautuvassa projektinhallinnassa ketteryyden rajoitukset tulevat projektin ennalta sovittujen rajausten kautta. Muutoshallintamenettely ja riippuvuuksien hallinta tehdään toisin kuin perinteisesti. Ketterät käytännöt mahdollistavat toimivien osakokonaisuuksien toimittamisen jo projektin alkuvaiheessa sekä projektin aloittamisen, vaikka projektin lopputulos olisi vielä avoin.

Sisältö Ketterä projekti – agile projektijohtaminen -koulutuksessa
– Ketterän ajattelun ja toiminnan perusta
– Projektin suunnittelun menetelmät ja ketteryys
– Ketterän projektijohtamisen ydinkohdat
– Millainen malli sopii mihinkin projektiin – milloin ketterät toimintatavat ovat paikallaan?
– Perinteinen ja mukautuva projektisuunnittelu
– Ketteryyden vaikutus projektinhallinnan rooleihin ja vastuihin
– Muutosten ja riippuvuuksien hallinta ketterässä toimintatavassa
– Ketteryys projektissa
– Katsaus ketteriin viitekehyksiin ja käytäntöihin
– Apuvälineitä ketterän toiminnan tueksi projekteihin

Aikataulu ketterän projektijohtamisen koulutukselle
Koulutuspäivä on klo 8:30-15:30. Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.

Koulutuspaikka
Tieturi Oy
Mannerheimintie 15
Helsinki

Aika
8.3.2019

850 eur (+ alv 24 %)

Peruutusehdot
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.

Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen