Adobe InDesign CC – perusteet (2 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Adobe InDesign CC – perusteet (2 pv)

1 180 euroa /hlö + alv 24 %

05.-06.04.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 17 tammikuun, 2023 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Juuri sitä, mitä luvattiin, perusteita. Kertaamista ja itsetekemistä mukana, meni oppi paremmin perille."

• "Oli hyvä kurssi. Ymmärrän nyt perusteet, mutta toivottavasti pääsen käyttämään ohjelmaa, jotta pääsen harjoittelemaan."

• "Asiaa oli paljon. Olisi voinut jakaa vaikka kolmeksi päiväksi. Hyvät järjestelyt kaiken kaikkiaan."

• "Oikein hyvä perus kurssi asiantuntevan opettajan johdolla"

Tässä koulutuksessa saat hyvät taidot tuottaa Adobe InDesign-ohjelmalla eri käyttöön sopivaa materiaalia, kuten esitteitä painoon, mainoksia verkkosivuille ja pdf-asiakirjoja.

Koulutuksen jälkeen osaat tuottaa paino- ja verkkomateriaalia tehokkaasti.

Kurssi alkaa ohjelman alkeista, joten aikaisempaa osaamista ei tarvita. Se sopii myös henkilöille, jotka haluavat päivittää osaamisensa ajan tasalle uusien versioiden myötä.

Ohjelmaversio
    Käytämme koulutuksissa aina uusinta versiota, mutta se soveltuu versioille Adobe InDesign CS6 – CC 2019.

Palautetta aiemmista kursseista:
    – Kurssi oli erittäin hyvä omiin tarpeisiini ja sain uusia vinkkejä helpottamaan InDesignin käyttöä työssäni. Kouluttaja oli loistava ja pysyi hyvin kärryillä tekemisessä.
    – Hyödyllinen kurssi, sai paljon sisältöä ja apua omaan työhön.
    – Hyvät, monipuoliset esimerkkitehtävät, ja hyvä että samoja pikkujuttuja kertailtiin, ehkä jotain jäi mieleenkin. Mahtavaa että oli aikaa käydä myös osallistujien omia kysymyksiä läpi!
    – Todella hyvä kurssi! Perusasiat tuli hyvin käytyä ja opittua – mitään ei jäänyt puuttumaan eikä tullut liikaa tai turhaa asiaa. Kouluttaja oli hyvä ja asiantunteva sekä kävi asiat selkeästi ja rauhallisesti läpi.
    – Vastasi loistavasti tarpeitani, ja enemmänkin. Opettajalla hyvä, sopivan rento tyyli.
    – Kattava ja hyvä koulutus.
    – Kiitos! Mahtavaa, kun sattui näin pieni ryhmä, että jäi hyvin tilaa keskustelulle.
    – Käytännönläheistä ja yksilöllistä opetusta, kouluttajalla hyvä rento tyyli että atk-ujotkin uskaltavat. Kiitos!
    – Moni asia joka on aiemmin mietityttänyt ja jäänyt epäselväksi, aukesi näiden kahden päivän aikana. Opetus oli yksityiskohtaista ja laadukasta, jäi hyvä fiilis kurssista! Toki on paljon opittavaa vielä, mutta mahdollisesti sitten jatkokurssilla oppii taas lisää.

Koulutus on kaksipäiväinen
    – aloitus klo 9.00
    – koulutus päättyy klo 16.00

Koulutuksen sisältö:

– Julkaisun suunnitteluperiaatteet ja julkaisun perusasetukset
    – InDesignin käyttöliittymän mukauttaminen
    – Julkaisun sivujen hallinta
    – Tekstin tuominen InDesigniin eri formaateissa
    – Tekstikehykset, tekstin suorat muotoilut ja tekstinkäsittely InDesignissa
    – Tekstin juoksutus ja asetukset
    – Julkaisukelpoiset kuvat ja linkkien hallinta
    – Kuvakehykset ja tekstin kierrätys