Asiakaspalvelukoulutus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
26.03.2019, Hotel Haven, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
26.03.2019, Hotel Haven, Helsinki
Tämä koulutus antaa kattavan kokonaiskuvan erinomaisen asiakastyön tärkeimmistä osa-alueista ja runsaasti esimerkkejä ja neuvoja hyvän asiakaspalvelun tuottamisen tueksi. Onnistuneen asiakaspalvelun maine kiirii kauas, mutta huonot asiakaskokemukset leviävät usein vieläkin laajemmalle. Palvelussa tehtyjen virheiden korjaaminen on usein vaikeaa ja kallista. Tämän vuoksi asiansa osaava asiakaspalvelu on yritykselle arvokas resurssi, jonka kehittämiseen kannattaa panostaa.
Hyödyt osallistujalle
– Tiedät, mistä osatekijöistä erinomainen asiakaspalvelu koostuu
– Ymmärrät ja hallitset palvelutilanteiden eri vaiheet
– Osaat tunnistaa erilaisten asiakkaiden palvelutarpeet
– Osaat toimia haastavissa asiakastilanteissa ammattimaisesti ja ratkaisukeskeisesti
– Tunnistat lisämyynnin mahdollisuuksia erilaisissa asiakaskohtaamisissa
– Tunnet omat vahvuutesi ja kehittymiskohteesi asiakaspalvelijana
– Osaat laatia henkilökohtaisen kehitysohjelman jatkuvan kehittymisen varmistamiseksi
Kannattaisiko teidänkin yrityksenne investoida päivä asiakaspalvelun kehittämiseen? Jo yksi erinomaisesti onnistunut asiakaskohtaaminen voi maksaa koulutuksen kustannukset takaisin.
Kenelle?
Valmennus on suunniteltu sekä vaativissa asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille että asiakaspalvelusta vastaaville esimiehille. Perinteisten palveluammattien lisäksi koulutus soveltuu erinomaisesti myös asiantuntijatyötä tekeville henkilöille. Hyvässä asiakaspalvelussa pätevät samat lainalaisuudet toimialasta riippumatta.
Teemme myös yrityskohtaisia valmennuksia.
Kouluttaja
Yrityskouluttaja Maisa Durchman
Viime vuosituhannella papiksi opiskelleella Maisalla on 15 vuoden kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä. Asiakaspalvelun-, myynnin sekä näiden johtamista Maisa on valmentanut lukuisilla eri toimialoilla. Muutamia mainittavaksi pankki- ja vakuutusalat, päivittäistavarakauppa ja ketjuliiketoiminta. Kokemusta myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viimeisten vuosien ajan kokemusta on karttunut erityisesti apteekkiliiketoimintojen ja lääketeollisuuden kehityshankkeista.
– Maisa on DISC -valmentaja sekä ICF sertifioitu coach, joten sparraava ote näkyy myös valmennuksissa. Maisan valmennuksissa pääsee tekemään töitä tosissaan, vaikkei koskaan liian vakavissaan!
– Erityisosaamisalueet:
Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen • Puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen • Haastavat asiakastilanteet • Myynnin- ja palvelun johtaminen • Valmentava johtaminen • Motivointi ja motivaation johtaminen • Ihmisten ja tekemisen johtaminen • Tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Tilaisuuden avaus
09.15 Hyvästä asiakaspalvelusta kilpailuvaltti
10:00 Asiakkaan asiointikokemukseen vaikuttavat tekijät
11:00 Vuorovaikutus on keskeisin taito asiakaspalvelussa
– Mitä haluat viestiä ja mitä oikeasti viestit?
11.30 Erinomaisen asiakaspalvelun ja asiakaskohtaamisen vaiheet
– Ensivaikutelman tärkeys
– Kysy, älä oleta
– Ratkaisun helppous
13:00 Organisaation asiakaslupaus käytännössä
13.30 Haastavissa asiakaspalvelutilanteissa onnistuminen
– Reklamaation ammattimainen käsittely
14:45 Työn merkityksellisyyden merkitys!
15.30 Asiakkaan odotukset ylittävä palvelu ja asiakassuhteen vahvistaminen
16.00 Yhteenveto ja loppukeskustelu
Koulutuspaikka:
Hotel Haven, Unioninkatu 17, 00130 Helsinki
Ajankohta:
tiistai 26.03.2019
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %, sisältää koulutusmateriaalin, lounaan ja kahvitarjoilut.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaspalvelukoulutus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
26.03.2019, Hotel Haven, Helsinki